Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikettallmänt
Läst 1997 ggr
[MiniPim]
0

Molly är borta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snälla hjälp mig att hitta lilla Molly. Troligen ar någon släppt Ut henne igår morgon, då hennes mat inte var uppäten (jag matar dom på morgonen). Ni som bor först och främst utanför Göteborg, snälla håll utkik. Jag har letat över allt, hela våran "by" men ingen Molly. Har satt upp lappar överallt och hoppas på någon som ser henne. Har kollat vid varje väg ifall hon skulle vara påkörd också. Om jag inte hittar Molly kommer jag sluta med kaninhoppning. För det kommer bara påminna mig om henne. Det ör en viltgul vädurskorsning, högrest, slank och jättesnäll. Hon kan vara rädd, men hon är jättesnäll. Om någon ser henne eller så, snälla skriv till mig här elle på Kik: aynazb SNÄLLA HJÄLP

Emelice1206
2

Åh, hoppas, hoppas, hoppas du hittar Molly. ❤️

[Kajsaa_00]
0

Synd att man bor i Stockholm 😕

EvelinaCharlie
0

Usch då .. Man skulle bott närmare . Då hade jag hållt utkik! ❤️

[Sniff]
0

Håller tummarna allt jag kan för att hon kommer hem igen❤️

alvaegrymm
0

fy va hemskt! hoppas hon hittar hem igen :( ❤️

* ♥`•.¸¸.•´´•:*´¨`*:•.••.¸¸. ´´¯`•♥                                                                      

♫H Ä L S N I N G A R♫ ♡A L V A  &  K A N I N E R N A♡                                                                          * ♥`•.¸¸.•´´•:*´¨`*:•.••.¸¸. ´´¯`•♥  

[MiniPim]
0

Ingen Molly någonstans.. Är fruktansvärt ledsen, men jag ska inte ge upp än! Jag har nationella prov idag och imorgon, så det är viktigt att jag är i skolan. Annars skulle jag stannat hemma och letat efter min fina hela dagen. Tur att mamma är hemma, hon lovade att ringa och anmäla att hon är borta och sen leta vidare. Snälla Molly. Kom hem, jag saknar dig så fruktansvärt mycket. Kan gör vad som helst för att få tillbaka dig! Min fina flicka.

[_annaH]
0

Ååh Aynaz :( Hoppas verkligen att ni hittar henne! Styrkekramar till dig ❤️

bunnyheart
0

Åh, vad tråkigt :(. Hoppas ni hittar henne!

/Johanna.

Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡

Kaninblogg♥♥♥

"För världen är du någon,

men för någon är du världen."

fossingen
1

Kolla under altaner, bodor m.m
Du skrev att någon kan ha släppt ut henne, möjligen kan hon vara stulen?

connie98
0

Hur går det!? 😢 synd att jag bor i sthlm

[Ebidda98]
0

Usch så jobbigt! Önskar verkligen jag kunde hjälpa dig!

fsigge
0

hur har det gått?

Frida

[MiniPim]
0

Börjar ge upp nu., hon är ingenstans.

[Kajsaa_00]
0

Blir till att skaffa lås på burarna snart! 🤫😕

[MiniPim]
0

#14 hade nämligen hänglås som hade "ramlat" av..

[Kajsaa_00]
0

#15: 😕

Eldsjärten
0

Bor i Göteborgs området! Ska leta efter henne imon! Lovar! Hoppas hon kommer tillbaks! :'(

vevve89
0

#17 hur går det?

Eldsjärten
0

Ingenting!:( har kollat på 2 åkrar, imon blir de lite i skogen och stranden! (bor nära en sjö)

[Ebidda98]
0

#19 :(

[MiniPim]
0

Tack så mycket #19! <3

Det går tyvärr inte bra för mig, har letat överallt.. Men nu vet jag nästan vem som släppt ut henne.

[Bambis]1
0

#21 nån du känner? :(

fsigge
0

#21 har du småsyskon?

Frida

[MiniPim]
0

#22 ja.. :( Ä#23 japp!

fsigge
0

tror du det är dem?

Frida

[MiniPim]
0

#25 nej absolut inte, min syster var med mig hela dagen, och hon skulle aldrig göra något sånt då hon vet hur fruktansvärt mycket Molly betyder för mig. :)

Smullis
0

Usch stackarn :(  Ingen ny ledtråd? Ska hålla utkik iallafall.🌺

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡