Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikettavel-och-ungar
Läst 1024 ggr
[Sara-]1
2

Teddydvärgvädurs kull!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jajemen nu nästa vecka är det beräknat att min lilla Lova ska föda sin första kull! :) Jag är helspänd och tycker det ska bli så kul.

Ungarna kommer antagligen bli madagaskar, viltgul, vit blåögd osv finns mer att läsa på min hemsida

www.teddykanin.weebly.com

Tänkte skriva här hur det går och visa ungarnas utveckling. ÄR man intresserad av en unge så är det bara att höra av sig! man kan även skriva upp sig på en intresselista om man vill :)

mamma Lova på bilden.

[Ebidda98]
1

Spännande 😃

Klara.b
1

Kul * följer * 🙂

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.

[Sara-]1
0

Va kul! :)

Lova är nu på dag 30! kände fosterrörelser förut. Dock har hon inte börjat bygga bo än så vi får se om hon gör det inatt! :)

[Sara-]1
0

Igår natt kl 23.30 kom det 4små bebisar! :)

[RC1393]
0

Åh, vad kul! De är så otroligt fina teddys! :D

Tänkte bara påpeka att igår natt var den 11/4, du har råkat skriva 13/4 på hemsidan 😉

sfut
0

Följer helt klart! Både mamman och pappan är ju underbara! Men läste på hemsidan att mamman var viltzobel? Tycker snarare hon ser ut som brun zobel white :)

Det är svårt att ge bort vänlighet.
Den kommer hela tiden tillbaka till dig.

www.hoppfullt.blogg.se

[Sara-]1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja det är jätte kul! kollade precis till ungarna och alla har tjocka och runda magar! :)

#5 oj såg det hehe ska ändra det! tack :)

#6 Jasså? Jag på Lovas H-bevis står det vilt zobel WT.. Vet faktiskt inte :O så här såg Lova ut som bebis:

[Sara-]1
0

Jag kollade närmare på en unge, den är helt rosa, har en mörk liten fläck på sidan och öronen är mörkare restenn rosa då. ska bli intressant o se hur den kommer se ut sen!

Denna kommentar har tagits bort.