Bebisarna är här! :-D
Igår den 31 mars mellan kl 15-20 kom Snövits (Liljedals Äkta) och Lennart Långöras kull! Dag 32 kom de på, parningen skedde den 27 februari.
Jag räknade idag till fem friska, pigga, fina bebbar (ville inte störa boet igår.) Mamma Snövit hade bäddat så fint och duktigt med päls och är pigg och glad och hungrig. <3
Kullen är en kelkanin-kull och kommer att säljas till vänner och bekanta som visat intresse. Vi behåller nog åtminstone en bäbis. :) Om någon här är intresserad, hör av er! Kullen finns i Linköping och levereras allra tidigast den 26 maj då bebbarna är 8 veckor.
Mamma Snövit är vit blåögd, lugn, snäll och mysig. Pappa Lennart är svart manteltecknad, jättesocial, orädd och gosig. Snövit har härstamningsbevis, pappa Lennart har det inte.
Ska bli så spännande att följa kullen, det är min första kaninbebiskull! Hoppas allt går bra! :)
Grattis! 😍
Kram från mig och alla djuren ☺
Kul med bebbar! :D
Grattis! :)
Grattis! 😍
Grattis! :) supersöta!
Tacktack hörni!
Kollade bara snabbt i boet igår, alla levde och mådde bra! 😃
Åhhh den du håller ditt finger över (#12) är lätt min favorit, om man tänker färg(tecknings) mässigt :33
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
#17, det är min dotters hand. :) vi håller med dig! Vi hoppas det är en hona, så hon kan stanna kvar. :)
så söta ungar