3/4 (K) Lejonhuvad hona
Jag söker en lejonhuvad hona (det är ok om den har lite av en annan ras i sig, bara det inte är en vädurskorsning). Dvärgteddy går också bra! Hon ska vara i någon av följande färger:
- Japantecknad gul/svart eller gul/blå som även är wienertecknad!
- Isabella wienertecknad (bär hon på japantecknat är det ett stort plus)
- Gul wienertecknad som även gärna bär på japantecknad och/eller blå
- Vit blåögd som bär på antingen japantecknat, isabella, gult eller blått.
Jag vill köpa en kaninunge och inte en vuxen kanin.
Plats är inte så viktigt, men helst södra Sverige (Skåne), eller möjligtvis runt Västerås då jag ibland åker dit för att hälsa på min familj. Kaninungen önskas till sommaren! :)
Kontakta mig gärna här i tråden eller via PM - helst med bild på kaninen eller föräldrarna om du väntar en kull.
Ska para min Madagaskar hona med min japanhane(gul/svart) om någon vecka, kan ju kontakta dig om det blir någon japan hona jag själv inte ska behålla :) (Lejonhuvad ofc :))
#1 Det får du gärna göra :) Är främst wienertecknade japaner jag är intresserad av, men i "värsta fall" får jag väl skaffa två honor, hihi :)
Såg att du bor utanför Göteborg? Är transport något som skulle kunna gå att fixa tror du?
Jag vet att i honans kull(blivande mamma) var hennes bror wt, så det är inte omöjligt att det kommer wt, och jag skulle bara vara glad om dom kom till ett vettigt hem, svårt att sälja wt ungar :/ Vet att det kommer folk från Skåne och hoppar i min klubb (vkkh) så skulle kunna prata med dem om det blir aktuellt :)
#3 Jaha, spännande! :D Annars är jag nog intresserad i alla fall om det kommer någon fin hona.
Det låter jättebra, hoppas någon nappar då :)
Ska ta kullen först och se ifall det kommer något wt till att börja med ;)
#5 Haha ja det är ju en bra start. 😂
#6 tänkte det med :P
Putt på ändrad annons :)