Låta dom rida?
Hej jag försöker flytta ihop.mina ktvå kaniner, en kastrerad hanr och en hona. Dom hller på att jucka på varann hela tiden. Ska jag låta dom hålla på tills dom slutar själva eller bör jag stopoa dom? Snälla behöver hjälp!!! (tror inte att hon lider av det för när jag klappar henne lyfter hon rumpan och sticker svansen i vädret
Alla kaniner juckar i början för att visa dominans, men sedan kan de bli bästa vänner :) Man får bara hålla koll så det inte blir våldsammare än dominansjuckningen - då måste man genast sära på dem!
#1 okwj tack så mycket :)
Låter som att hon är brunstig. Brunstiga honor brukar rida på hanar av ren kåthet 😉
#3 haha js kanske. Dom har fått vs ihop inatt och det värkar ha gått bra. Förutom att hon är jätterädd för mig(och han)och liksom brummar/knorrar när någon kommer nära :'( ett ganska mörkt ljud som kommer från näsan….. Vad betyder dey!!!?? :'O Ska jag låta fom va ihop under dsgen också? Ingen av dom skulle bitas det vet jsg… Men backy, ähhmm… Gillar att rida xD
#4+ #0 du måste gå igenom texten när du har skrivit något innan du skickar den. Man förstår vad du menar men blir mycket lättare att läsa om man inte skriver slarvigt :)
Frida
#5 okej sorry, men jag skriver från mobil och då tar det tusen år att "rätta" :/
#6 Men det blir lättare att läsa för de som läser tråden. Det är hemskt jobbigt att läsa en text med en massa fel.

Mvh Stephanie 

#4 jag har också det problemet. Min hona och min kastrerade hane har varit tillsammans nu i typ en vecka eller så. Men min hona verkar dödsrädd för mig. Hon typ springer iväg i panik. Men hanen är som vanligt?
#8 vill väldigt gärna veta varför jon gör så! Någon snäll själ där ute som vet? ;)
Har två honor här hemma som rider varandra hela tiden ;) så inte bara hona/hane som gör så :)
Nu har dom slutat rida på varann och är typ bästa kompisar ;3 Dock har hon börjat "prata", vet inte varför. Men så fort man kommer börjar hon låta, hon är inte rädd eller så. Men hon typ knorrar eller nåt liknande. Vad betyder det egentligen?