Nu är ungarna här!
Jag fick bevittna födseln av Charlies andra kull! ❤️ Jag är sååå glad! Jag kunde se ca 5 stycken när jag kikade in, men jag ska snart kolla hur många det är och så alla mår bra :)

Så kul! Grattis! 😃
Grattis :)
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓
Tack! :D
Upptäckte precis att det var sju stycken och inte sex! Kul att Charlie får så stora kullar! 😃
Vad mysigt! Grattis!
Tack! 🙂
Åh va skoj! :D
Längtar efter att få se mer bilder!
Men vad kul! :D
Stort grattis till ungarna, hoppas det går bra med dem. //Linda
grattis vad kul+ att du fick en stor kull
Grattis!:D
Grattis till småttingarna!
Ska bli kul att följa dem här, hoppas du uppdaterar om dem så vi får se dem växa :)
Åh vad kul :) Grattis!
/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.
❤️ Så fina de är alla sju!
💋SÅNA GOSINGAR! 💋😃
aww vad söta man jag föll för unge:5 var så gullig
Eftersom min sambo Mads varken gillade stadsnamn eller kaffenamn så kom vi fram till kryddnamn på engelska :) Följande namn kommer att ges till ungarna:
Saffron
Chili
Vanilla
Pepper
Cayenne
Clove
Mint
Dock tycker jag att Vanilla, Cayenne och Mint är tjejnamn, så jag vet inte om jag borde namnge dem innan jag vet kön. 🤔
Vilken rolig idé!
Jag döpte 5 ungar efter namn i svenska floran en gång🙂fantasin sätter gränser!
#25 Hihi vad gulligt! :) Jag tycker det är superkul att hitta på kulltema, men kan tänka mig att det blir svårt efter X antal kullar. 🥵
Visst är det roligt! Gärna lite avvikande namn med.
Ja eller hur, en vän till mig har en liten hobbyuppfödning och hon fick det problemet så när samma hona fått en ny kull blev det samma namn från föregående kull, men tillagt "the second" osv😛men visst ska man kunna hitta på nya namn tycker jag😉
#27 Haha tror inte min fantasi försvinner så jag måste döpa dem till "… den andre" eller liknande. Hoppas inte det i alla fall 😃
#15 verkligen nyfiken på hur den ser ut om typ 5 veckor, ser ut att bli en jättefin kanin!!! 😃
Om du vill döpa dom efter ett kulltema:
tex "Ädelstenskullen"
Juvel
Smaragd
Rubin
Diamant
Zafir
Kristall
#29 Ja det ska bli jättekul att se hur de växer! :D
Tack för tipset! Dock föredrar vi engelska namn eftersom min sambo är dansk och han tror inte danskar som köper ungarna inte lockas av svenska namn. 🤔 Men jag har en leopardgecko som heter Sapphire, så det är på ädelstenstema i alla fall. 😃
GRATTIS! Vad kul med små Flodhästar !😂
Vilken skön ställning #18 har!
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
"Flodhästar"😃 hihi var lite gulligt, aldrig tänkt på att de är lite lika dem som små!
Flodhästar är faktiskt mitt favoritdjur… Miniflodhästar 🎧
#33 Då vet jag perfekta namn! :D
Miniflodhästen den 1:a
Miniflodhästen den 2:a
Miniflodhästen den 3:dje
Miniflodhästen den 4:e
Miniflodhästen den 5:e
Enkelt och okompliserat! 😃
Hälsningar Lurvas11
#32 & 33 De är ju så söta

❤️
#35 ja de är väldigt charmiga, särskilt när de flaxar med öronen🙂
Sötaste ever! - Ja förutom, kaninungarna då 😉

#37 Haha! Aaa lika är de!
Nu är det babylycka här med :P
#40 Vad roligt, grattis! 😃
åhh så söta grattis😍🙂
#39 Naaaw ! So cute <333
#40 Får säga Grattis till dig också, GRATTIS!
Vilka pnötisar!! Grattis!!
#41 #43 Tackar :D
#24 Jag tycker att du ska vänta med att döpa dem. Om det inte passar med namnen och könen, så finns det ju alltid fler kryddor ;)
MVH Celina
#46 De har redan fått namn dock :) De flesta ska ju säljas, så köparen ändrar ändå namnen sen, så det gör inget om namnet inte matchar könet… 🎧
#47 Ok! Ja, det är ju klart. Hur som helst, LYCKA TILL!
MVH Celina
#48 Hihi :) Tack!
Vilka sötisar =)
Mvh Sanna ❤
Utblickens kaniner
Http://utblickens.weebly.com
Just de här kryddorna tycker jag inte har något speciellt kill/tjej namn =)
De va värre för oss som döptes efter super mario, vi döpte dom när de blev äldre men några fick vi byta namn på, och gud va krångligt det blev, tur att man skrev ner allt annars hade det vart väldigt jobbigt :P
#51 Haha ja då är det verkligen inte så könsneutrala namn xD Jag gillar lite mer neutrala namn på djur, som tur är :)