(K) Dvv rex hane
Jag letar efter en dvv rex hane, helst en unge. Är även intresserad av kommande kullar.
Färg: Isabella, Blå, Madagaskar, Viltgul, japantecknad, Vit rödögd, även andra färger och teckningar kan vara av intresse.
Färg och ålder är mindre viktigt. Det viktigaste är att han är frisk och att hans stam är frisk så långt det går att spåra. Då tanken är att han skall användas i min miniuppfödning. Dock så är hans huvudsakliga syfte att vara en myskanin, som gärna sover i sängen. Ev. kan även hoppning komma att bli en aktivitet :)
Erbjudes ett livslångthem med snart 17 års kaninvana. Han kommer vara frigånde inomhus med tillgång till egen bur. Jag erbjuder mycket kärlek, gos och kvalitetsfoder. Mina kaniner bor inomhus och är allihop super mysiga vilket är det viktigaste för mig, att dem får vara en del av familjen. Jag bor i Stockholm och önskar helst att han finns någonstans i närheten eller att transport går att erbjudas.
Det går bra att kontakta mig i tråden, pm eller mail, för mer information eller om ni tror att ni har vad jag söker.
Mail: rebecca_daisy@hotmail.com
Med vänliga hälsningar Rebecca
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.