blev lite ledsen
Hej allihopa! Har mailat med en som ville köpa kanin av oss. Hon frågade om Jag kunde skicka några bilder på han, och det var ju inga problem så det gjorde Jag. Efter några minuter kom ett mail från henne. Så här stog det: Hej igen! Han hade väldigt låga öron, är det verkligen blandning mellan dvärgvädur och löwen?! Jag tycker att det är lite konstigt med för långa öron på en kanin… När Jag läste detta brev vart Jag lite ledsen inom bords. Själv tycker Jag att han är super snäll och inte alls har för långa och "konstiga" öron. Vad tycker ni, har han för långa öron?(lägger ut en bild) Har tänkt att behålla honom Nu då Jag tycker synd om honom ! :/
Hälsningar Nellie
Du har inte lagt upp en bild, så det är svårt att veta … :P
#0 han har lagom långa öron om de är lejonhuvad/dvärgvädurs korsning Riktigt fin kanin !
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶
#2 Han har inga konstiga öron, de ser ut som de brukar göra på dvv-korsningar! :) Jättesöt!
Din kanin har normal långa öron. Om hon tycker att de är konstigt med en kanin med långa öron ska hon nog inte ha en kanin alls. Dels för de finns kaniner med ännu större öron än din.Och sen tycker jag det var ganska dålig stil utav henne..
Du har en jätte fin kanin! :')
Kaninuppfödning av dvärgvädur & Dvärgvädurrex & även en liten musuppfödning!
.
Han har inga konstiga öron alls, öronen brukar vara lite svajiga på korsningar. Då har nog inte hon sett en engelsvädur. 
#3 tack så mycket! :D #4 ok, tack så mycket! :D #5 tackar! :D #6 ja dom har jätte långa öron! :p
Hälsningar Nellie
#8 Så söta!:D
Hälsningar Nellie
Nejdå han inte konstiga öron, urcharmig! :)
Tack!:D
Hälsningar Nellie
nellsve
din kanin är perfekt tycker jag. så söt din kanin är
LivetsKaniner dina kaniner är söta
Tack så mycket! :D
Hälsningar Nellie
#13 Hih dom tackar och bugar :)