Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikettköp-sälj
Läst 777 ggr
Ellen Thomé
0

Söker transport!

Hejsan, jag söker transport för en kanin!

Transport från: Stockholm, Västerås, Uppsala, Enköping eller Sala

Transport till: Lidingö (eller i närheten av Lidingö) alternativt Göteborg (eller i närheten av Göteborg)

Detta djur ska transporteras: Kanin

Hur ska djuret transporteras: I transportbur

Självklart betalar vi för besväret.

Jag undrar alltså om det är någon som ska till Lidingö eller Göteborg från någon av ovanstående städer som skulle kunna tänka sig att ta med en kanin till sin nya ägare?

Tacksam för svar!:)

Min mail: ellen.thome@spray.se

Mvh Ellen Thomé

[lucke]
1

Antar att det inte är Lidingö i Stockholm du menar..?

[einstein99]
0

Jo det är det runt omkring där :) (det e jag som är köparen)

Ljusta
1

Lidingö ligger väl i Stockholm? Går det inte att ta sig från Stockholm till Lidingö ganska lätt med buss, tåg, tunnelbana? (Om du inte hittar transportör).

Ljustadalens kaningård

[einstein99]
0

Jo det gör det men det är väldigt krångligt att göra så för min del för det är min pappa som ska hämta den då han pendlar från Göteborg till Lidingö i Stockholm och han kan inte åka så mycket längre än Lidingö området. ;)

Ljusta
0

Ja se Stockholmare ;) Nä då, men man är själv norrlänning och får vackert åka sina 70 mil tur o retur för att hämta kaniner. Så bussavstånd låter alldeles för enkelt ;)

Hoppas du hittar transportör!

Ljustadalens kaningård

Ellen Thomé
1

Om det är någon som kan ta med sig kaninen till Göteborg så är vi beredda att åka till Stockholm för att lämna av kaninen, men är det någon som kan lämna kaninen i Lidingö så skulle det vara bra om vi kunde lämna över kaninen i en närmare stad, som Enköping, Sala, Västerås eller Uppsala, det är ganska långt till Stockholm från oss så vi vill se att det verkligen inte finns någon som kan ta emot kaninen närmare innan vi sätter oss och kör till Stockholm :)

Tänkte bara förklara lite hur jag tänker ;)

[_annaH]
0

Har du kollat här? http://djurtransport.ifokus.se/

Ellen Thomé
0

Ja, men det är något fel så jag kan inte lägga upp en transportannons..:/