(K) Blåögd Dvärgvädur
Då den kullen jag väntat på inte hade någon blåögd i, så söker jag en igen!
Söker helst en hona, en unge. Vit är sista valet, så gärna annan färg! Men om ni har en vit så är ni välkommna att hör av er ändå.
Självklart ska kaninen vara välhanterad, pussglad men även orädd och framåt.
Vuxen kan eventuellt vara av intresse men unge i första hand. Ingen hane utan endast hona eller kastrerad hane. Plus om den bott med andra kaniner.
Erbjuder mycket gott hem med kaninkompisar, där alla kaniner är frigående!
Kommer få en kull med vitblåögda dvärgvädurar som är leveransklara i Juni/Juli :)
Precis som #1 säger så kommer jag snart ha en kull med vit blåögda dvärgvädurar :)
Om du fortfarande söker, nästa år då, så ska jag para min dvärgvädurs hona som kommer runt början av juni med en vit bö nästa år när hon är tillräckligt gammal. Hon är gul/blå japantecknad wienertecknad, blåögd.
:)
Får vilken dag som helst två kullar, förhoppningsvis alla blåögda i olika färger. Rexbärare och rexade.
Mvh Henriette
Fornuddens Möss
Naked Curls (Sphynx)
Uppfödning av möss, reptiler och katter i raserna Sphynx och Cornish rex.
Jag har några dräktiga honor nu som har fina färger, de kan bli allt från bläsar till hel färger! :)
Kaninuppfödning av dvärgvädur & Dvärgvädurrex & även en liten musuppfödning!
.
#6 denna tråden är från 2011^^ Vet ej om den är aktuell längre :p Om den är de så har jag 2 dräktiga honor nu Vitblåögda dvärgvädurar med stamtavla kommer med !
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶
Haha oj då några år gammal då..
Kaninuppfödning av dvärgvädur & Dvärgvädurrex & även en liten musuppfödning!
.