Vad hittar era kaniner på?
Brukar era kaniner göra något speciellt som ni aldrig vart med om förut?
Förra kaninen Gizmo stack raka vägen till kattens mat när vi släppte ut honom i lägenheten (bodde i mitt rum), så vi fick rusa andra vägen in till köket för att hinna före honom och plocka bort kattmaten från golvet. 
Diesel brukar pussa på min kamera, så tar man ett kort blir det bara ett stort svart ludd på bild. Även iPadens kamera är väldigt intressant tydligen. Fast egentligen är hela iPaden intressant.
#1 Hahaha men gud vad söt han är xD
Mina kaniner hittar på massa tokigheter hela tiden. en gång "klättrade" Charlie upp på Willows tvåvåningsbur! Alltså hon hoppade och klättrade på själva luckan tills hon nådde taket! Blev riktigt chockad!
När jag märkte att Elvis följde efter mig vart jag än gick så satte jag en gång ner han på ett ställe i vardagsrummet och sprang till sovrummet och hoppade upp i sängen, och han sprang efter mig jättefort o slängde sig upp i sängen. Nu brukar vi "tävla" om vem som kommer först till sängen haha. Testade att springa jättesakta för att se lite, o han sprang så fort så han halkade haha.. Men det gör han bara om jag lägger han på samma ställe som alltid, annars gör han inte så :P
#5 Men ååh, han verkar ju jättemysig! x) synd att jag inte får ha innekanin för sambon :/
#6 Haha ja det är han verkligen!
Haha tur det! Skräpar så mycket och man får städa jämnt när man har innekanin :P Mina nästa kaniner ska vara i en bod, Elvis kommer dock förbli innekanin =)
Pepsi gillar när saker låter, så hon brukar sitta på huset, ta tag i höbollen o släppa den så den åker rakt in i gallret.
Ibland har de fått såna gnagarstänger, o när hon ätit upp allt så har hon ryckt bort pinnen och slått mot gallret hela tiden, som att hon "spela" musik haha!
Min Glenn är lite knäpp och gillar att klättra (jag trodde kaniner var höjdrädda…?!) Hon bor i en innebur som går att öppna "locket" på. Det sitter liksom fast på en sida av buren bara så man öppnar och lutar locket mot väggen. DÄR har hon hoppat upp!! Och inte bara en gång!
Hon hoppar upp och sen ser hon helt dum ut, liksom "hur hamnade jag här". Haha. Så hon sitter liksom på ett gallerlock i typ 15 graders lutning! Jag fattar inte hur hon sitter fast eftersom kaniner inte har greppande klor!!
Vi kallar henne SpiderRabbit :)
Jämt när jag ska städa kaninburar och liknande så kommer Willow springande och vill vara med och hjälpa till! Tyvärr gör han för det mesta bara motsatsen xD
#10 Känner igen det där. Glenn vill alltid vara med, men hon är verkligen mest i vägen och gör att saker tar mycket längre tid :P
#10 haha så gör Elvis med, te.x när jag gör rent toan så lägger jag ner påsen, då slänger han sig på den haha :P Och ibland får han vara kvar i buren när jag städar enbart för jag vet att han blir överlycklig när man grejar i hans bur. När jag samlar all spån i en hög så hoppar han upp dit, jagar skopan oså haha.
Enda sen första dagen, så har Elvis slängt sig ut ur hans bur.. Han har botten med kompostgaller som galler, första kvällen så skulle han ha uppmärksamhet, o då hade vi inget tak för vi tänkte att han hoppar inte över… Jodå det gjorde han, första kvällen. Så nu när man kommer så slänger han sig upp slår i taket o rammlar ner. Ska försöka filma det nån gång 
Dock är det inte så bra, är rädd att han gör illa sig för det ser så våldsamt ut 
Oliver brukar vara uppe på min säng och springa några varv i 190 km/h.
För någon dag sen hade jag Elvis i sängen när jag kollade på tv, då sprang han runt, men sen ser jag att han stannar upp och öronen åker fram (precis som när han är Nyfiken) o då rör jag foten som är under täcket, o då blir han livrädd, sen hoppar han tillbaka för att titta, gjorde samma sak, o han blir rädd, men han måste springa en gång till för att titta haha! Sen hoppa han över min mage, satte tassarna på mitt lår o kollade över med nyfikna öron för att se igen haha!
Nickolaj min ena kanin kan på typ damp ryck när jag ibland släpper ut han på gräs mattan. Då gör han typ höga skutt och nästan volt
Fiona min andra kanin brukar ena ha örat nere så fint och de andra rak som en pinne