Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikettallmänt
Läst 1508 ggr
JessicaOlin
1

Hemsidor/bloggar

Hade tänkt börja att fixa länkar på bloggar och hemsidor Skriv så länkar jag på min sida Länka gärna mig med tillbaka :) Silverekenskaniner.se

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶

[Tilde]
0

http://videungkaniner.weebly.com/index.html = min hemsida

http://ninerna.blogspot.se/ = kaninbloggen (där jag samlar länkar) :)

JessicaOlin
0

Vart bor du och vad föder du upp :)

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

[Tilde]
0

#2 Utanför Köpenhamn, Danmark. Föder upp kelkaniner (wienertecknade lejonhuvade med lite hermelin i), men planerar även att föda upp dvärgvädurar xD

[_annaH]
0

axenskaniner.weebly.com min hemsida, föder upp vit blåögda dvärgvädurar.

annamariniic.blogg.se min blogg om mina kaniner.

JessicaOlin
0

Hittade de på din hemsida :) Länka gärna mig med :)

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

[_annaH]
0

Tilde jag länkar även dig :)

JessicaOlin
0

Vart finns du Anna?

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

[_annaH]
0

I Eskilstuna

JessicaOlin
0

Anna är intresserad utav en vitblåögd hona om du har sen till våren ;D

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

[Tilde]
0

#6 Tack, Anna! Jag länkar dig med :)

[_annaH]
0

#9 Absolut, parningen sker 23 februari o blir lev klara i maj, låter det bra :)? Är det OK om honan inte ev inte är ställd då? Kommer absolut ställa ut henne efter kullen så om det är okej så kan du skriva in henne i stamtavlan efteråt :)

JessicaOlin
0

Vill absolut ha en hona :D Och eventuellt en hane :D Finns de transport neråt i landet typ Jönköping eller något ?? ;D

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

[_annaH]
0

:) 
Vill du att jag skriver upp dig på intresselista? På både hona o hane?
Transport brukar alltid gå att ordna :) Kan du möta upp?  Men transport löser vi =) Kanske finns någon utställning i närheten då lr så :)

JessicaOlin
0

Ja skriv upp mig jätte gärna ;D Vad är priset? ;D

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

[_annaH]
0

Har inte tänkt på priset ännu. Runt 400kr då stamtavlan inte kommer vara "komplett" vid försäljningen, så denna kull kommer vara "billigare" annars tar jag nog 500.

Det är bara o kontakta mig eller så kontaktar jag dig när honan är stambokförd :)

JessicaOlin
0

Kan du stambokförda hanen med ? ;D

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

[_annaH]
0

Ja det kommer jag att göra :) Både honan och hanen, ska försöka stambokföra hanen så fort som möjligt, bara han får bra poäng! :) Honan stambokförs lite senare.

Om du vill ha mer bilder på dom så kan jag skicka :)

JessicaOlin
0

Ja gärna ;D

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

[_annaH]
0

Eller du kan nog kolla här på pappan Elvis: http://dvargkaniner.ifokus.se/discussions/50f28954d3b4fd0b65242bcd-bildtrad-elvis?participating-1

Och mamman Ally, finns dock inte många bilder utan kommer ta mer nästa vecka: http://dvargkaniner.ifokus.se/discussions/510f78a1d4ebea7a5500555e-mystiquas-ally?participating-1

De bilderna som är i bildtrådarna är iprincip de bilderna jag har på datorn just nu Glad

Elvis är nog den mest underbara kaninen jag mött, en väldigt pussglad grabb där även hans avkommor blev riktigt pussglada. En väldigt lugn kille som mer än gärna ligger i knät o myser, blir sur om man inte tar ut han ur buren, börjar då stampa. Så han är väldigt social och väldigt mammig Flört

Även Ally är världens mysigaste tjej, väldigt lugn och nyfiken. Har inte sett så mycket av hennes personlighet då jag var med henne 2 dagar. Men enligt dom där hemma så är hon hur mysig som helst, somnar nästan när hon ligger brevid en. 
Andra dagen jag hade henne så hade hon gjort stora framsteg, från att vara blyg o lite rädd till att springa fram till en för att bli klappad.

Ungarna efter dessa förldrar kommer bli underbara! Kommer själv spara en hona :)

JessicaOlin
0

Gud va söta ;D

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙