Snart drar uppfödningen igång!
På fredag åker jag till Eskilstuna o passerar Örebro, såg att 2 vit blåögda honor såldes i Örebro, ringde mamma o sa det o hon tyckte vi skulle svänga förbi o ev köpa om honan känns rätt! Hon har stamtavla, sen om jag köper båda eller en är frågan.
Burarna kommer även att byggas klart, tror det blir en 6fackare, inga bestämda mått ännu. Några förslag?
Har ni några förslag på sidor med burbyggen?
Kan allt måtten =)
Men är osäker på om jag ska ta 140x60x60 eller större.
Minsta måtten kommer då vara 140x60x60 :)
Gud vad kul! Önskar jag också hade såna föräldrar när jag bodde hemms hos dem xD haha
140x60x60 låter ju som superbra mått! Vi har 115x72x60 på våra. Ska bygga fyrfackare senare som kommer att vara ca 120x70 eller liknande. 
#3 Haha ja! Mina föräldrar gillar djur och mamma blev helt förälskad i kaninungarna vi hade nyss. Så vi kommer åka på utställningar och ungarna kommer säljas med stamtavla :) Pappa tycker om att bygga så han tog på sig burbygget direkt, ingen hann säga något ;)
Det lutar åt 140x60x60 just nu :)
#4 Gud så kul! :D Satsar på att få uppfödarnummer jag med inom ett par år. Vill dock först gärna bo i hus så jag har plats för alla kaniner :) hihi
#5 Jo allt blir lättare när man har hus, då kan man ha större burar o fler kaniner =)
ÅHHHH….. Så kul
följer<3
#6 Nja beror ju på hur stor tomt man har och hur stort huset är ^^,
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.