OT - Du bakom skärmen!
Som rubriken lyder.. nästan!
Vem är du bakom skärmen? Skriv några stycken/meningar om dig själv. Lägg gärna upp en bild på dig också!
Kul att veta vilka ni bakom datorn är! 
___
Mitt namn är Aynaz. Jag är en flicka på 12 år som alltid haft ett djurintresse. Det började med hästar, jag började rida på ridskola och hyra häst osv.
Nu har jag tyvärr tappat intresset för just ridning, fast jag har börjat med en hel del andra djur. Just nu har jag 7 kaniner (flyttar hit ännu en i februari
), 1 hamster, 1 katt och en fågel. Jag har även ett stort fotointresse, har just nu min SONY A37 systemkamera som jag fotograferar med.
När det inte gäller djur och mina intressen så bor jag en bit utanför Göteborg med min mamma,pappa och lillasyster. Jag går nu i årskurs 6 i en skola ca 1 mil från här jag bor. ^^
När jag blir stor så vill jag bli veterinär och äga ett eget konditori. Drömma kan jag också göra.. men man får se. 
En bild på mig, hade jättelångt hår förut men jag klippte det.. >< 
Frida heter jag och är 22 år gammal.
Bor på landet med min sambo och våra djur.
Jag läser till förskollärare.
Jag gillar att fotografera, vara med djuren, datorn, vara ute mm 
Läste naturbruk - smådjur/hund på gymnasiet.
Har just nu 5 kaniner, var av 4 är dvärgkaniner
Haft djur hela livet. Fick min första katt när jag var 3 år gammal :) Och var inte gammal när jag fick min första kanin. Växt upp med djur omkring mig och alltid haft ett stort intresse för det.
Jag är sådan som alltid har haft min egna stil, aldrig följt modet osv :)
Man ska vara sig själv helt enkelt :D
Är Medarbetare här på sajten :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag heter Sonia och är 15år.
Går i 9:an i en klass som jag trivs relativt bra i trots att jag inte har många kompisar där, beror nog på att jag är positiv och inte bryr mig om de som tråkar :P
Jag gillar alla typer av djur, har just nu hästarna Primula (just nu på foder hos ridskolan) och hennes "föl" Sparven, kaninerna Tiger, Elsa och Ike och leopardgeckon Lilla My. Förutom dem så finns här även hästen Cemaala, kaninen Mimmi och katten Akilles.
I övrigt gillar jag att läsa, se på film och bara vara allmänt slö, vilket inte är till fördel för mig alla gånger…
Jag vill utbilda mig till veterinär efter gymnasiet, där det bli naturvetenskap som gäller. Har dock en mycket irriterande favoritlärare som vill att jag ska bli tekniker av något slag, men djuren är mitt liv så någon tekniker blir det inte av mig!^^
Jag heter Tilde, är född 1991 så är just nu 21 år gammal. :) Jag är född och uppvuxen i Västerås, men kände alltid att jag ville flytta utomlands. I augusti 2011 så hamnade jag i Danmark hos min pojkvän och sambo Mads.
Han är 22 år gammal (fyller snart 23 - vad fasen ska man köpa?) och kommer från en… ja, rik familj. Därmed måste jag stå ut lite med att vara "från en annan värld", vilket ibland är lite jobbigt… Men Mads är väldigt jordnära och ambitiös, som tur är :)
Vi bor i en lägenhet i en förort med alla våra djur. Förutom kaninerna så har vi massa leopardgeckos, trynsnokar, samt ögonfransgeckos, en krokodilödla och en kameleont. :) Med andra ord; vi älskar djur! Vi föder upp leopardgeckos och trynsnokar (kanske ska föda upp ögonfransgeckos nästa år), samt kaniner.
Förutom djuren är jag väldigt modeintresserad och gillar även att rita/måla och skriva. Jag älskar även att vandra i naturen och har börjat idrotta flera gånger i veckan.
Min plan är att börja studera i år och hoppas vara en färdigutbildad fastighetsmäklare om två år! 
Nu har jag inte varit medlem här särskilt länge, menmen
Jag heter Linnéa, men föredrar att kallas Ninne. Är född 1996, så är 16 år gammal. Jag är ganska blyg och tystlåten innan man lär känna mig, vilket betyder att jag inte tycker om att träffa nytt folk pga blygheten. Har en väldigt stark självkänsla, och låter inte folk trycka ner mig, och går i princip alltid emellan om någon mobbas eller liknande, speciellt när det rör sig om mina vänner.
Har alltid haft ett stort djurintresse, är väligt blödig gällande djur dessutom. Kan inte "ens" förmå mig att smälla flugor, utan fångar dom med en mugg och ett papper under, sen släpper jag ut dom utomhus. Folk har kallat det patetiskt, och det är det kanske, men inte för mig
Har just nu 6 gerbiler, 4 vuxna kaniner, 7 kaninungar och en hund här hemma. När gerbilerna inte finns mer är min plan att skaffa leopardgeckos och ha i ett av akvarierna.
Går i ettan på gymnasiet, i världens härligaste klass och trivs utmärkt! Linjen jag går är nästan självklar, djurvårdare mot sällskapsdjur och zoo. Efter gymnasiet är min plan att plugga vidare i skara till legitimerad djursjukskötare.
Jag bor och är uppväxt här i Skåne också
Och med andra ord har jag en hemsk dialekt..
Ja jag vet, bilden är av kass kvalitet, skyll på instagram!
#4 Schh om din dialekt!! ;)
Jag heter Emelie och bor i Lerum, en stad utanför Göteborg. Jag är född 1994 och är 18 år gammal. Jag går på en djurvårdsutbildning i stan och tar studenten nu i maj. Efter studenten vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men något med djur i alla fall.
Just nu har jag två kaniner, och en hamster. Luna, Tim & Gilbert :)
Min högsta dröm är att starta upp en kaninuppfödning med lejonhuvade kaniner, men det är lite svårt nu eftersom jag bor med min mamma i en 2:a. Jag har alltid haft ett stort intresse för djur, speciellt gnagare & kaniner. I framtiden vill jag förutom min kaninuppfödning ha: Råttor, dvärghamstrar, möss och marsvin.
Åh, det är så himla svårt att skriva om sig själv… Lägger upp en bild istället :)
Jessica heter jag, bor i Gävle med min familj och med alla vackra djuren. Har vuxit upp med djur och djuren är det bästa jag vet. Jag är född 94 och fyller alltså 19 i år, så snart är man nästan vuxen.. :o Går sista terminen på gymnasiet nu vilket känns helt underbart eftersom jag har varit skoltrött sen ettan ungefär, haha..
jag har just nu 4 katter, en kanin och 3 akvarier, varav ett 60 liters är helt mitt egna. :) mamma är delägare i en travhäst som heter Helios du gull också, 4 år gammal, eh tror jag, och kommer nog starta mer nu 2013 pga skada och vad det nu har varit för fel på killen!
jag älskar att vara bland djur, det blir jag glad av.
Heej! Har tänkt delta i den här tråden länge, men har aldrig blivit av. Nu är jag i alla fall här!:)
Jo, jag är en flumgalen tjej på 12 sommrar, vid namn Agnes, och bor i pyttestaden Katrineholm..;) På fritiden spelar jag piano, tränar och tävlar slalom, rider, kör innebandy och umgås med vänner. Djur är ett stort intresse, speciellt hundar och hästar, kaniner ingår automatiskt.. :)
Det spelar ingen roll om jag råkar illa ut, jag är ganska svår att knäcka..;) Men om det är vännerna som blir dåligt behandlade så tar det mer på en.. :) Då skulle jag nog seriöst anfalla..XD
Hoppas att ni vet mer om mig, bild hänger med! (Ignorera den kassa kvaliteten, ddet är webbkameran..)
/Agnes :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
/Agnes & Långöronen♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥