Julklappar åt kaninen?
Jag skämmer ofta bort min kanin med ''tårta'' på hans födelsedag, presenter m.m. Men för iår har jag inga ideer. Vad kan man ge sin kanin? Som inte är onyttigt eller kostar mycket.
När jag var i Finland sist köpte jag en liten "stock" med bla morot i. Det var liksom 2 i 1- både trä att gnaga på och så gottis inuti. Jag är väldigt strikt med vad jag ger honom att äta, men jag tänkte att han måste få nåt extra gott på julafton
knäckebröd (helst sånt med bara luft i) med gurka, sallad och lite andra grönsaker på :D
julklappar kan man dra till IKEA och köpa! Skålar, tunnlar m.m :) Sy en myskudde.
Selar!
Jag ger inte mina julklappar, dem brukar få något extra gott som en bit äppel t.ex :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag brukar önska mig en hel del saker till kaninerna, så dom får inget speciellt själva. Men på samma gång får dem alla kaninsaker jag önskat liksom. :-) på födelsedagen brukar det dock bli en liten tårta!
Tack! :)
Jag har hittills inte gett dom någon julklapp, men i år tänkte jag köpa någon lite leksak eller så till dom 
Isen och Akelha ska få en mysig säng, och en sån där "träbro" som ett hus. Och så godis
Ma kan slå in gnagarmix (som godis, INTE som foder) i en toarulle och ge dem, kul att se när dom kämpar med att komma åt godiset :3
Leksaker till buren brukar också vara uppskattat ^^
8# det med gnagarmixen borde jag prova! :)
#8 & #9 Torka egen frukt eller morot i ugnen. Billigare och brukar vara uppskattat :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.