Torkning på G!
Har nu slängt in e hel del på tork i ugnen! Första gången jag gör detta så vi får se hur det går 
Brukar ni torka i ugn
?
nej jag har inte tålamod till det hehe
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag gjorde det när jag hade min kanin. Tar lite tid men blev ett mkt uppskattat godis som höll sig hur länge som helst i glasburk och som dessutom var garanterat nyttigt.
Vad är det du torkar för något? :)
Jag torkade morötter persilja och morotsblast. Morötterna blev inget vidare så slängde dom 
Torkar ibland större plåtar med morötter och andra saker.
har gjort det en gång men det blev aldrig bra så ska försöka någon annan gång igen.
HAHAHAHAHAHA…..
Torkade faktiskt banan, morot och äpple idag. Ca 3 timmar i 100 grader och det blev perfekt :)
Oj. Hög temp minskar näringen. Men det är väl mest som godis ?:)
Ja precis, får det som ett "nyttigt" godis :P
Sist torkade jag morötter och paprika. :P
Jag kommer nog inte torka något mer! Inte värt tiden, ska de ha morot så får dom färsk 
#11 Det tar ganska länge och morötter är såklart godast färskt! :D
Ja det tar tid! Andra plåten råka jag skära morötterna för tunt så de försvann nästan 
#13 hehe, det händer rätt ofta för mig att det mest blir små mini bitar då jag torkar i evigheter XD
Haha
Kan säga att jag blev väldigt chockad när jag såg att hälften av morötterna knappt fanns kvar xD.. Nä färsk morot gäller här
Innan fick de färsk persilja rätt ofta då jag odla eget men nu kommer vintern o då får de nöja sig med torkad :D
Det blir jag också varje gång och jag lär mig nästan aldrig. :D
Jag har hållt igång ca 30 miniplantor av paprika, de är ganska små ännu, men de har förkultiverats inomhus, så till våren ska de sättas ut. Just nu har några fyra blad, haha. :)
Jag torka nässlor, maskrosblad och persiljakvistar ute i vårt föråd när jag fick reda att vi skulle få två kaniner :)
sen torka jag banan o äpple i ugn, men jag tycker äppelbitarna blir bäst. bananerna verkar innehålla så mycket vätska.
Jag har torkat en gång men det blev inget bra:p
// jennifer