Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikett: avel-och-ungar
Läst 1744 ggr
Jeools
1

Avelshane satin önskas låna

Hej

Snart tänkte jag att det är dags för min satinhona att få sin första kull. Söker därför en avelshane satin som kan bistå henne i detta uppdrag.

Jag söker

Kön: hane :)
Päls: satin
Färg: gul, madagaskar, kanel
Storlek: Liten önskvärt då hon själv är liten
Ersättning: pengar eller unge
Plats: Skåne

Skicka ett pm vid intresse!

dermot
0

Vill du köpa eller bara låna? :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[RoxannaH]
0

Eftersom hon skrivit ersättning pengar eller unge, så antar jag att hon bara vill låna Flört

dermot
0

#2 Ah visst ja.. Skyller på trötthet Oskyldig

TS om du är intresserad så har jag en chinchilla wienertecknad hane jag kan låna ut. Han bär på gult om jag minns rätt. :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Jeools
0

Tack för svaret! Ja, jag vill låna en hane. Vi förtydliga också att jag är ute efter en dvärgvädur, men tack så mycket i alla fall.

dermot
0

#4 Såg ditt mail, min är en satinpälsad dvärgvädur :) har tyvärr bara honom, men han bär som sagt på gula färger om det är det du är ute efter.

// Anka

Jeools
0

Haha, ja nu var det min tur att vara trött… Chinchilla och dvärgvädursparning. Ja, det hade varit något! Förvånad

Jag hör av mig.

Jeools
0

Har funderat och vill inte blanda in chinchilla i färglinjen. Sygg färg i sig! Men passar inte till min hona :( Tack dock för svar.

Jeools
0

Söker fortfarande efter viltgul eller Madagaskar satinhane att para med min satinhona. Jag har själv en underbar liten gosig viltgul satinhane att låna ut om någon vill byta tjänster dvs att vi lånar varandras hanar till avel. Om någon undrar vill jag spara en hona från kullen som sällskap till min nuvarande hona och låta dem få ungar med min egen hane. Pm vid intresse