Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikettbilder-och-filmer
Läst 3132 ggr
Zvintos
0

Min söta hermelin rex

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fick jag hem min söta hermelin rex. Han kallades Bob hos tidigare ägare, men jag tycker mer han ser ut som en Kalle. Glad Jättego liten kille som jag har stora planer för under 2012.

Zvintos
1
Zvintos
0
Zvintos
0
Emmsann
0

Riktigt charmig!

//Emma

[ÖstergärdetsKaniner]
0

Åh, så fin! Glad

Zvintos
1

Tackar tackar. Glad Här är lite bilder från studion, som togs för en liten stund sedan.

Zvintos
3
Zvintos
1
Zvintos
3
Zvintos
3
natha-mjau
0
Bönie
0

riktigt fin!

[Luppa]
0

Fina killen :)

Zvintos
0

Ja, han är så söt så. ^^ Men en riktig kaxpelle. Tungan ute

Jo3ef1n
0

så söt, hur gammal är han? :)

Regnbåge Ägare till Gustav(Belgisk Jätte)

Zvintos
0

#15: Han är född 23 December förra året, så 11 månader är han nu. Glad

Jo3ef1n
0

hihi sött, :)

Regnbåge Ägare till Gustav(Belgisk Jätte)

Zvintos
0
Michiis
0

Himlans fin! :D

// Michis

Zvintos
1

Lite julkort på söta killen

Zvintos
2
Zvintos
2
Zvintos
0

Lite sista finslip inför helgen. Kommer dock inte vara där själv, men jag hoppas han visar sig från sin bästa sida. ♥

Zvintos
0

Lille Kalle fick 92.5 poäng, med avdrag för "kantig" och "torr" (pälsens kvalitet). Gissar på att de menar att den är sträv. Han var inte alltför förtjust i det här med utställning, så han kommer få nöja sig med de poäng han fick nu och inte åka på några fler. Glad

Litenburk
0

Va vackert det första kortet var. Man vill verkligen smyga efter Kalle på hans upptäcksfärd… Du verkar vara en himla duktig fotograf!:)

Mvh Tanja

Zvintos
0

#25: Man tackar. ^^

Zvintos
1

Sötplutten Kalle

Litenburk
0

Sötis..:)

Mvh Tanja

Zvintos
0

Ny bild på godingen, som fäller en aning på bilden.

Zvintos
0
Beatrice_Love_Kaniner
0

Men är det här en ny kanin? Eller är det Kalle? Är förrvirad. :) Du skulle väl inte hålla på med rex uppfödning av hermeliner Ninni? :)

/Hälsningar Bea och kaninerna

Uppfödning av rex hermelin

Zvintos
0

#31: Det är Kalle, som fortfarande är kvar då ingen verkar vilja köpa honom. Glad

Beatrice_Love_Kaniner
0

#32 åhh, men har är ju helt underbar! Asso, jag skulle kunna köpa alla kaniner i hela värden men har varken tid eller plats för det X)

/Hälsningar Bea och kaninerna

Uppfödning av rex hermelin

[Guldvingens]
0

Oj va fin han blivit efter incidenten med räven, det var ju ändå en "liten tugga" räven lyckades ta. Syns ju knappt. Jag fick titta en extra gång på datumet för jag blev lite konfunderad :)

Zvintos
1

#34: Ja, det är som om det trollats bort! Känns så skönt att det inte syns alls längre, för det var ju som sagt ett rejält sår. Glad

[Guldvingens]
0

Dom har ett bra läkekött dom där små, hade en hane som fick hela underläppen bortsliten, den hängde i en liten tråd. Jag var där, tvättade och tryckte tillbaka den ett par gånger om dagen. Och den växte faktiskt fast igen! =)