Sne i munnen
Min lilla dvärgvädurshona är sne i sin mun på hennes vänstra sida. Jag lämnade in henne på en djuraffär för att vi skulle åka till Portugal den 8 september till 15.
Hon var där mellan 7 september till idag(17de). Och jag märkte av att hon var sne i munnen när jag kom hem. Jag skrev ett inlägg på Kanin.ifokus många säger olika saker.
På bilden så har jag gjort två olika vet inte exakt när den till vänster är tagen men högra bilden är tagen i dag då jag märkte att hon var sne.
Har inte frågat djuraffären om de har sett någon förändring hos henne då hon varit där, att hon bett sig konstigt eller något sånt.
Och snälla ni behöver inte nämna hennes haka jag vet redan att den är stor men har fått höra av en annan person som vars kompis även hon hade en dvärgvädur som hade en sån haka.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Hon kan ha fått någon propp eller stroke så hon är förlamad på ena ansiktshalvan . Mitt tips är att du åker in med henne . Det är så sött med en liten dubbelhaka :)
Ojdå, såg inte bra ut. Tycker du både ska ringa till djuraffären och till en veterinär. Då får du nog bäst svar!