Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikettallmänt
Läst 1112 ggr
Frosstis
0

Vill vara fodervärd

Gjort ett inlägg på kanin iFokus också

Mina föräldrar sa äntligen idag att jag får vara fodervärd åt en kanin, ååh jag är så glad!

Pappa sa att jag bara skulle kolla läget, så ja. Jag ska bara se vilka som söker fodervärdar :)

Kaninen ska finnas i Göteborg, jag vill gärna lämna kaninen till dig när jag reser bort (jag reser några gånger per år), och helst av allt vill jag ha "tillbaka" kaninen, men det bestämmer du Glad Så därför vill jag att ni finns i Göteborg, helst i hisingen, backa, kungälv osv, men jag kan åka runt i hela göteborg för att hämta kaninen :)

Jag vill gärna ha kaninen någon månad i början för att "testa på", känner jag att "wow det här passar mig!" vill jag gärna att kaninen stannar :)

Helst ska det följa med en bur, jag vill ha inne kaninen i mitt rum några dagar så jag lär känna den. Sedan kommer jag och pappa antagligen att bygga en utebur :)

Jag är 14 år, älskar djur över allt annat och har alltid längtat efter en kanin, och jag erbjuder kärlek, omvårdnad, fräscht vatten, bra hö, mycket utevistelse, lite grönsaker och sånt som en kanin behöver :)

Skicka gärna med sele+koppel :)

Spelar inte så stor roll vilken ålder det är, och helst en rex eller dvv, men det spelar inte heller någon roll :)

Kanske lite rörig text, men kaninen ska finnas i göteborg, och att ni kan ta den när jag reser bort, och att jag kan få prova på några månader :)

Så skriv gärna om kaninen, en bild är ett + Glad

Jag har en hund (jättesnäll!) och en hamster också :)

JessicaOlin
0

jag har en 1 vuxen som behöver komma till någon fodervärd om du är intresserad?? :)har 2 ungar med  :)

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶

Frosstis
0

Du bor ganska långt bort.. mandyosv har kaniner som jag får vara fodervärd åt :) Vi har inte bästämt än bara..

JessicaOlin
0

ja ska till gbg den 17e annars :)
och brukar åka dit :)

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Frosstis
0

Men du kanske inte åker till göteborg det datumet jag måste lämna kaninen för att jag ska åka iväg, vad händer då? :)

JessicaOlin
1

ja har alltid tillgång att åka  :)
annars har ja min syster som brukar åka med mig som kan hämta :)

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙