(S) dvv rex, mm
Tråkigt nog så söker alla mina djur nya, djurvänliga, kunniga, kärleksfulla hem med en massa gos, lek, aktivering och ompyssling. Gärna till lugna hem. Det gör verkligen ont att skriva detta. Men det funkar inte längre i dagsläge pga flytt, penga brist, mm. Jag känner att mina kära små vänner skulle kunna få det bättre i ett annat hem, ett hem som jag har livslång kontakt med. Jag är extremt noga vart de hamnar.
3 katter (2 huskatt pojkar + 1 skogis hona), 1 kanin (blå dvv rex hona), Och ett gäng hamstrar (hybrider), både ungar och äldre (2 vuxna, 5 ungar).
Se mera här: http://djurannonser.ifokus.se/discussions/500c0d3f88f47228450019c1-227-s-katter-kanin-och-hamstrar?discussions-1
bilder
/Hälsningar Bea och kaninerna
Uppfödning av rex hermelin
Finns bilder på länken.
Finns kvar.
Vissa tillbehör kan följa med. Kanske kan sälja med bur osv med. Beroende på om jag säljer henne eller om det blir fodervärdskanin. Eller om man kommer överens om något. Kaninen behöver nytt hem vilket fall som helst.
Kan kanske bo ute med, dock som sagt inte i en bur. Men en hästbox, stor hage eller något kanske skulle funka. Men hon behöver sällskap ändå. Vet inte hur hon är med andra kaniner. Men hon trivs bäst att vara inne och vara med.
Kaninen Mitsu finns fortfarande kvar. Det mesta går att diskutera med rätt hem.