Vad kan det bero på?
Hej!
Jag behöver lite hjälp! Ska se om jag kan försöka förklara det bra ;) :
Puff är en av mina kaniner som jag har nu. För två år sedan så fick hon en kull, och vi behöll en unge, som nu då är snart 2 år! Ungen (Pysen) och mamman Puff bor tillsammans (även med Puffs bror).. Puff har blivit dräktig nu (har varit det i ngn vecka) och bygger bo och sånt, och har blivit ganska agressiv mot ungen Pysen.. Puff jagar henne och Pysen får inte äta så jag brukar hjälpa Pysen så hon får i sig ngt..! Men nu idag så när jag kelade med Pysen så var hon helt kal på sin mage, alltså hon har ingen päls på sin mage, och jag är ganska orolig..!
Kan detta bero på att hon inte mår bra och är sjuk, är det Puff, eller ngt annat? 
Tacksam för svar. :)
man ska inte ha dom ihop om honan är dräktig, Sära på dom, Pysen blir mobbad av honan. detta kan sluta illa, Jag skulle särat på dom!
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
Okej, tack. Har särat på dom nu 
Kan de vara så att hon har dragit päls och därför är kal på magen?.
Om du vill ha dem tillsammans (efter när ungarna har flyttat om honan är dräktig) Så är de bra å låta dem vara ute i flera timmar i en större hage. På så sätt klarar dem av å leva i en ''mindre'' bur utan å mobba varandra.
Sen kan du ju ta ut dem i koppel så att dem är ifrån varandra lite mer och de. Dem är ju trots allt kolonidjur 
Gi in på min profil
För att se mina kullar.