Hane för parning/avel!
Hej!
Jag hyr ut min lilla gubbe för parning
De ända kraven jag har på honan=
- Helt frisk (ev. veterinärintyg)
- Snäll mot andra kaniner
Namn: Simba
Ålder: 1år
Ras: Renrasig dvärgvädur
Humör: Otroligt social, glad, rädd för vissa främlingar men annars hälsar han snällt osv. Kan vara osäker i början.
Färg: Vilt siames
Hur högt han hoppat hittills: 35-40cm, rakbana, hoppar inte så mycket med honom annars skulle han kunna hoppa högre!
- Han passar väldigt bra till avel och är snäll mot alla slags djur (Har gått bra ihop med katt&hund)
- Jag måste snarast få ut honom till parning då han börjar bli otroligt deprimerad utan en tjej. Vill ju inte kastrera gubben.
- Bor i Uppsala
- Kommentera/Pm:a mig om intresse!
- Eftersom jag är så sjukt rädd om min lilla kanin så vill jag förhandla med ägaren om att ha kaninerna hos mig då jag har en dubbelbur, anpassad mat för kaninen, de kommer ut i det friska vädret ca. 4ggr/dag och får komma inomhus 2ggr/dag, jag är otroligt försiktig och är väldigt bra på att hantera kaniner, FÖRSÄKRAR om att de kommer ha det bra!
- Pris diskuteras
ja skulle vilja men bor lite långt bort :(
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶
Ajdå :(
jag skulle vilja para min lilla candy med honom bor i kunsängen/bro
hej!!
Jag skulle kunna tänka mig att para min dvärgvädur med honom.
/ hejsansvejsan123
Förlåt att jag snor tråden lite, men jag har en dvv på 2 år, han är parad en gång för ett år sedan ca, blev 6 st bebisar. Måste man para de regelbundet eller hur fungerar det där!! Blev orolig nu!! :o