Kaninspa hos Kristallens
Kaninspa
Kristallens har nu börjat med kaninspa. Det innebär att du som har en kanin kan lämna honom/henne här i 7 dagar och dessa dagar kallas "spa". Priset är 200:- och i detta paket ingår:
* Kloklippning
* Badning
* Daglig utevistelse
* Daglig hoppning på tomten
* God mat
* Fri tillgång till hö
* Borstning
* Massor av kärlek och mys!
- Vi kan även avmaska kaninen om man vill det och det mot en extra krona. (Axilur Comp. Vet)
Det spelar ingen roll om det är en ute- eller innekanin, vi har plats för bådeoch. Är det något speciellt vi bör veta om kaninen? Berätta gärna det innan! Eksem är inget problem, har hjälpt en kanin med det innan och det är helt borta nu!
Hör gärna av dig vid frågor eller liknande!
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
Det här var något nytt! Det finns nog absolut marknad för den här typen av verksamhet :-) Jag hade gärna skämt bort mina kaniner med lite extra om ni funnits närmre mitt distrikt!
//Emma
#1 Ja det tror jag också! Finns så många som inte vet eller vågar klippa klorna på sina kaniner och jag tycker de är roligt att mysa med kaninerna! Va synd att du bor så långt bort!:)
Sajtvärd på degus.ifokus
Vill bara påpeka att det inte är bra att bada kaniner. Man tar bort någon sorts protein eller liknande i pälsen när man badar, vet inte exakt vad men det är inte bra iallafall. Jag badar kaninerna endast i "nödfall".
Sen undrar jag vad det är för god mat du tänker ge, det är väl nästan bättre att varje kanin ska ha med sig sin egen mat så slipper de foderbytet? 
Annars så tycker jag att ett kaninspa är en rolig idé, speciellt om du tycker om att hålla på med kaniner 
// Rebecka 
Trollsländans kaniner:
Dvärgvädur; madagaskar och viltgul samt manteltecknat
#3 God mat menas med egensådda grönsaker från landet så som sallad och morot. Självklart har kaninen med sig sin vanliga mat för nåt foderbyte för endast en vecka är väldigt onödigt för både mig, ägaren och kaninen:)
Jag tycker det är roligt för man ser att dom tycker om det!:)
Sajtvärd på degus.ifokus
#4 Okej, då fattar jag ^^ Vilken lyx! 
// Rebecka 
Trollsländans kaniner:
Dvärgvädur; madagaskar och viltgul samt manteltecknat