Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikett: köp-sälj
Läst 1120 ggr
TwisterJ
0

Ungar finns att TINGA!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej hej :) Har 7st ungar här !

Kön : honor och hanar
Ras : korsningar mellan: lejonhuvad,dv, alska och hermelin
Personlighet hos föräldrarna : Super snälla, glada och pigga!
Om föräldrarna är hopp eller utställnings kaniner och isf hur dom placerat sig : Ingen har tävlat en men pappan skulle kunna placera sig riktigt bra!
Färg : 3 vilt grå, 3 svarta och 1 chinchilla
När kaninen är leveransklar : V.30
Vart kaninerna finns: I Gävle

Mammans föräldrar är duktiga hoppare! Men hon själv är lite så där på att hoppa men hoppa kan hon om hon bara vill!

Pappan däremot vet jag inte riktigt efter som att han är köpt på en zoo affär. Men som sakt han kan placera sig riktigt bra!

En av de svarta honorna är ev bokad så de går för tillfället inte att tinga/boka!

Hoppas att det finns intresse hos de andra! Skrattande

MVH: Kristina!Glad

[Vargöga]
0

Vad kostar dom? Flört

TwisterJ
0

200 kr/st men rabbat kan ges vid köp av flera Glad Intresserad av någon/några? Glad

[Vargöga]
0

Får jag min gamla bur tillbaka så skulle jag vilja ha två av samma kön.

TwisterJ
0

Okej, isåfall har jag 2 viltgråa honor som du kan få köpa Flört Men vart bor du? Tungan ute

[Vargöga]
0

Jag bor på Åland men kan ta mig till Gävle med bil.

TwisterJ
0

Okej, skulle vara jätte bra om du tog dig hit Glad Efter som att jag inte vet om man får ta med sig kanin på en Båt.

MVH: Kristina

[Vargöga]
0

Jo det får man. Bur ´djur som aldrig varit utomhus klarar tullen. Iaf var det så för några år sedan. Bäst att kolla upp det. Flört

TwisterJ
0

Vi skulle åka båt 3 veckor innan de är lev klara :/ Men skulle vi åka en gång till när de är lev klar meddelar jag dig! Glad Men ska kolla upp om att ha djur på båt Tungan ute

[Vargöga]
0

Ja det skulle vara kul. Oftast brukar man få ha djur där man får ha hundar. Jag vet på Eckerölinjen så får du ha djur i kafeterian. Men annars kan man lämna i bilen om man har en sån med.

TwisterJ
0

okej stod om att man få ha hund och katt med osv,

Visst ligger mariehamn på Åland eller är det finland ? :S

[Vargöga]
0

Ja Mariehamn ligger på Åland. Då antar jag att du åker med Viking eller Silja. Jag kan lätt möta upp er i hamnen i såna fall.

TwisterJ
1

okej Glad Hör av mig så fort som möjligt!Tungan ute

[Vargöga]
0

Gör så. Skrattande