Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikettköp-sälj
Läst 1902 ggr
Sweety
1

(K) Söker kaninunge

Nu söker jag och min syster en ny liten kaninunge. Alla som har kaninungar till salu är välkomna att skriva en liten presentation om kaninen samt föräldrarna och gärna visa en bild eller två. Ras spelar ingen roll och som jag tidigare skrivit är ALLA välkommna att annonsera. Vi vill helst ha en kanin med stamtavla och/eller hoppgener men det är inget måste. Några saker ni kan ha med i er presentation är t.ex. ; Kön Ras Personlighet hos föräldrarna Om föräldrarna är hopp eller utställnings kaniner och isf hur dom placerat sig Färg När kaninen är leveransklar Vart kaninen finns Ja, låt bara fantasin sätta gränser. 😜💚

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

Matteina
0

Hej!!

Har två kullar med bebbar som är leverans klara i Juni.

Det är dvv och föräldrarna är snälla och fina.

Ena mammans pappa har hoppstam och har hoppat bra, kommer inte ihåg hur bra, är inte så insatt på det här med hoppning…

Jag har inte fotat dom än men jag ska det och om ni skickar mail så kan jag maila bilder när jag tagit….

Jag bor i Dalarna.

Bebbarna säljs med härstamningsbevis.

Hör görna av er om det låter intressantGlad

Mvh Ina!

dermot
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en kull med franska vädurar (mamman är 25% belgisk jätte så de är inte helt renrasiga) som blir leveransklara runt den 24 maj:)

En rexkull föddes igår, men där är inget klart om vilka som får stanna ännu.

Finns i Skåne, för bilder på alla ungar samt info, så kika in på hemsidan :) Där finns också all info om föräldrar - om inte, så kommer det strax!

På frassarna finns det viltgrå och viltgråmanteltecknat. Och på rexarna dalmatiner (både godkänt o icke godkänt tecknade) samt en castor. Men dessa vill jag inte säga så mycket om, då jag planerat att behålla ett par och någon är tingad redan.

Alla föräldrar har stabilt psyke, och är mycket mysiga!

Härstamningsbevis på frassarna och ev. stamtavla på de godkända rexarna.

Dianna… (Frasse/BJ)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

emmajensennn
0

Hej! Synd att det just är kaninunge ni söker… har 2 honor annars ;) en på 3 år (snart) och en på 1år :D putt

You can't make a rainbow without a little rain

Milla00
0

Jag har en kul dvärgvädur som komer i maj och levnadsklara sista veckan i juni. Maila om det är av intresse. Jag bor i Växjö

linnsalgado@yahoo.se

Deras föreldrar är renrasiga dvärgvädur och ser ut så här

JessicaOlin
0

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶

Sweety
0

#5 Vilka söta! Har dock redan hittat min prinsessa så tråden kan nog låsas eller användas som anons tråd. :)

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

gohlin
0

Hej!

Vi har 3 st dvärgvädursungar, hanar, blåögda, födda 12/4-2012 och därmed leveransklara. Mamman är vit, blåögd med stamtavla, pappan är svart-vit wienertecknad blåögd. Båda kommer från erfarna uppfödare och är lugna och snälla. Härstamningsbevis medföljer. Finns i Habo utanför Jönköping. 150:-/st

TwisterJ
0

Hej hej :) Har 7st ungar här !

Kön : honor och hanar
Ras : korsningar mellan: lejonhuvad,dvv, alska och hermelin
Personlighet hos föräldrarna : Super snälla, glada och pigga!
Om föräldrarna är hopp eller utställnings kaniner och isf hur dom placerat sig : Ingen har tävlat en men pappan skulle kunna placera sig riktigt bra!
Färg : 3 vilt grå, 3 svarta och en chinchilla färgad.
När kaninen är leveransklar : V.30
Vart kaninen finns: I Gävle

Mammans föräldrar är duktiga hoppare! Men hon själv är lite så där på att hoppa men hoppa kan hon om hon bara vill!

Pappan däremot vet jag inte riktigt efter som att han är köpt på en zoo affär. Men som sakt han kan placera sig riktigt bra!

Hoppas att det finns intresse hos de! Skrattande

MVH: Kristina!Glad

( hanarna är till vänster och honorna till höger!)