Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikettkullplanering
Läst 1698 ggr
dermot
0

Någon som lånar ut sin hane?

Jag undrar om någon här inne lånar ut sin dvärgvädurshane för avel?

Helst så ska han ha stamtavla och vara stambokförd. Färg spelar ingen roll så länge det inte är wienertecknat. Priset får gärna vara i utbyte av en unge, givetvis gratis då. :)

Hälsningar Annika och Vilda

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[_annaH]
0

Hej!

Har en dvärgvädurs hane vit blåögd med stamtavla, ej utställd ännu.

Världens mysigaste kanin som jättegäna ligger o myser i knät, han har fått många att ändra synen på kaniner. Verkligen urmysig!  Behövs fler kaniner som honom:) Har aldrig bitit någon utan han sitter o slicker en på fingrarna o gärna i ansiktet :)

Maila mig på anna_marenic@hotmail.com om detta låter intressant!

[_annaH]
0

Priset kan diskuteras förstås!

dermot
0

#1 Hej!

Jag vill helst inte ha Vit blåögda då det kan komma wienerteckning på ungarna då, min tjej är viltgrå det glömde jag skriva! Men tack i alla fall! :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

dermot
0

Btw: Jag finns i Skåne, så kaninen får gärna finnas där!

Jag har funderat och de färger jag söker är någon av dessa:

Blå

Viltgul

Viltblå

Chinchilla

Havana

Och manteltecknade går också bra. Men kom gärna med fler färgförslag!

// Anka

[_annaH]
0

#3 Det va ju synd Flört Fast skåne hade nog vart liiite för långt oxå Tungan ute

dermot
0

#5 Haha vart bor du då? :p

// Anka

[_annaH]
0

#6 Trollhättan typ :P

dermot
0

#7 Ojdå, ja det var ju lite långt ;)

Ingen som har en att låna ut? :)

// Anka

[h-malm]
0

Jag lånar ut min underbara Nisse :) Har vart utlånad till en kull i början av det här året. Läs om han på min hemsida!
Bor dock i Stockholm "/

dermot
0

#9 Jag har sett honom tidigare, superfin! :)

Men ndet blir nog lite långt :/

// Anka

[h-malm]
0

#10 Jo förstår det. Men har du vägarna förbi så :P

dermot
0

#11 Hehe nej, jag tror inte vi kommer åka åt det hållet på ett par år, men om vi ska så hör jag av mig om det fortfarande är aktuellt :)

// Anka

[h-malm]
0

#12 haha gör så =)

kaninlyckan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag letar efter en hane till kin lilla candy bor i kunsängen och bro

hon är blandras melan dvv-lejonhuvad pris kan vi diskutera priset sen  eller utbyte med något

om någon vill

dermot
0

Gammal tråd. Är inte aktuell längre så den kan låsas.

// Anka

Teeaw
0

vad synd :( jag hade nog gärna velat para min kanin med din men jag bor i västerås så det är lite långt bort