(K) kaninhona sökes
Kaninhona sökes! Är intresserad av att skaffa en kaninhona, så om du har någon fin till salu eller någon gullig kull hör gärna av dig:)
Jag har en vuxen hona och en unge till salu. Eller ja mamman sätter jag ut på foder till att börja med och sen sälja om man trivs med henne. Ev en unge till men är osäker på könet.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
vad för ras?:)
#2 Mamman är renrasig holländare. Ungarna är holländare/dvv sen har dem lite lite lejonhuvad i sig men det är inget som märks.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
Hejsan!
Jag och en kompis har nyligen parat våra kaniner och om vi har tur, så kommer vi att få ungar om ca en månad.
Om det kan vara intressant med lejonhuvade dvärgkanin-ungar så kan du ju alltid höra av dig. (Eller om du vill se bilder på mamman&pappan)
Mvh Evelina

Vart bor du? Vilken ras är du ute efter? Jag har jätte fina ungar på 3 1/2 veckor renrasiga dvv, och en hona korsning dvv/ lejonhuvad utan man den honan är riktigt fin! / anna
kolla hemsidan , ja har 3 honor och 3 hanar :)
http://lammhultsuppfodning.weebly.com
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶
Om en månad kommer jag få 2 lejonhuvade kullar! Ska du skaffa kanin då så kan du gärna höra av dig för mer info om föräldrarna! :)
Bor i Dalarna! 
<3 www.anglabackenskaniner.weebly.com!! Tips - Fakta - Uppfödning av lejonhuvad kanin! <3