Avelshane sökes
Avelshane sökes att eventuellt låna. (Hälsingland/Gävleborgslän)
Då jag är väldigt osäker om jag verkligen kommer att komma iväg till hanen som planerat så kollar jag lite smått efter en hane på närmare håll som jag kan ev låna ifall jag inte kommer iväg.
En liten lugn dvv hane, normalpälsad, rex eller rexbärare (ej satin). Min hona är stor (därför söker jag en liten hane) blå dvv rex med stamtavla. Vill helst ha en med stamtavla, men då det börjar bli akut så kan jag även fundera på wt o en med härstammningsbevis.
…
Viktigaste är att hanen är liten, bra och LUGN temperament. Och frisk såklart. Parninge kommer att ske isåfall denna maj månad (om jag inte lyckas ta mig iväg till hanen som planerat).
Jag finns i Bollnäs. Hanen får gärna då finnas här eller runt om som i Söderhamn, Hudiksvall, Edsbyn eller Ljusdals områdena.
tyvärr ej stam men fin ändå! Här är min hemsida, bor dock i Stockholm.
http://www.123minsida.se/kaningardeningaro
Har en till att erbjuda
Tyvärr alldelse för långt bort. Letar efter någon helst i Hälsingland, eller ja, typ Gävleborgslän kanske.
Då kanske kan fråga om du får låna Lundens kaningårds svarta wienertecknade dvv rexhane? Hon bor i Forsa utanför Hudiksvall. Vet inte om han motsvarar kraven på storlek, temperament osv dock… Hon har förövrigt också ett halvsyskon till Mitsu hos sig :)
Ljustadalens kaningård
#3 Ok, synd… :( Men jag finns alltid!