Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikettköp-sälj
Läst 1532 ggr
Magda
0

(s) billiga inneburar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har 2st inneburar som jag inte kommer att behöva. tror att måtten är 120*60*50 men kan mäta exakt… de är väl använda, en del rost på gallret på den ena (har stått ute lite) och lite gnag på botten på den andra 200kr/st eller högsta bud kan även tänka mig att byta mot kaninfoder (pellets) eller hö eller annat förslag? finns i simrishamn sitthyllan på bilden kommer inte med och den andra buren är likadan fast med blå botten. nya bilder kommer!

Kiyona
0

Postar du?

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

Magda
0

#1 blir nog dyrt då?

Kiyona
0

jo men tror du tt du kan kolla vad den väger, gallret går att lägga i botten eller?

Såg när jag kolla blocket att det fanns lika stora för en 100kr sksa se om jag hittar en närmare men gillar pellets dealen xD

aja…..hör av mig.

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

Magda
0

#3 kollade upp det, den är för lång för att skicka med schenker iaf.. och kan inte kolla vad den väger tyvärr men även räknat med låg vikt så blir det över 400 med posten.. så det blir säkerligen billigare för dig att hitta något närmare..

ella99bella
0

var bor du?

Mvh/Ellen<3Glad

Magda
0

#5 simrishamn.

ella99bella
0

var ligger det?Oskyldig

Mvh/Ellen<3Glad

Magda
0

#7 i södra skåne Skrattande

ella99bella
0

ojdå det var långt!Tyst

Mvh/Ellen<3Glad

DjurTjejerna
0

Vad kan du byta mot?

Mvh Stephanie

Medarbetare på Cockerspaniel.ifokus

Magda
0

#10 det var främst höbalar jag tänkte på då, eller möjligen ett utehus för kaniner.. men just nu står dessa burar ute på balkongen..

DjurTjejerna
0

Har en bo låda för kaniner och du kan få 1 hö påse :)

Mvh Stephanie

Medarbetare på Cockerspaniel.ifokus

Stjärnfallets
0

Hur många höbalar vill du ha???

Mvh Cindy

Stjärnfallets Kaniner

stjarnfallets.webbly.com

Magda
0

#12 vad är det för låda? hade hoppats på ett hus de kan ha på balkongen ;)

#13 hur många vill du ge mig? Oskyldig behöver ev behålla ena buren..