Dvärgvädursrex uppfödare!
Jag letar rundor efter uppfödare av dvärgvädursrex (alt rexbärare). Jag vet att det finns en hel del, men jag letar efter wienerfria med stamtavla! Kön spelar inte så stor roll då jag "behöver" bådeock.
Kan även vara aktuellt med en viltgrå, viltblå eller blå hona. Behöver då inte vara rexpälsad eller rb, men stamtavla är ett måste!
Har du någon? Hör av dig! Observera att det inte behöver vara aktuellt just, exakt nu, utan möjligtvis till våren. Men visa gärna era hemsidor så jag kan kika på ert avelsmaterial!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
http://sites.google.com/site/krusbodatorpkaniner/
Har lånat ut Min hane till dom
#1 Vilken av dem är din pojk? 
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#2 Alltså jag lånade ut till parning så han finns inte hos dom ;)
Men min pojk kan du hitta på min hemsida :) Lunketussens Pisse-Nisse heter han!
#3 Jaha du menar så 
Han är inte Rexbärare va? :) Hade gäääärna lånat honom då 
// Anka
#4 Nepp det tror jag inte. Han parade sig med en dvv rex och det blev bara normalpälsade ungar, så då borde han väl inte vara rexbärare? Och han är avlad utställningskanin så kanske lite konstigt om dom skulle blandat in rex :P

#5 Blev det bara normalpälsade så är han inte det nej. Fast dvärgvädurs rex är ju en utställningsras
Men såg nu att han var gammal, så det är väl knappast troligt då ^^
// Anka
#6 Haha jag vet, men tänkte att man kanske inte brukar blanda in rex på en normalpälsad. Men jag vet inte :p Håller inte på med utställning ;)
#7 Jodå, jag gör ;) Men det är ju för att få bättre typade dvärgvädursrex ^^
// Anka
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
www.ljustadalenskaningard.weebly.com har dvärgvädur rex till uts tror jag :)
Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus
www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥
#9 Jodå, har kikat där inne ^^ Håller till där med jämna mellanrum
Tack så mycket! :)
// Anka
#8 Jaha haha vad fel man kan ha! :P
#11 Man lär sig med tiden ;p
// Anka