Månadens Dvärgkanin September
Månadens dvärgkanin är en tävling där alla som vill får bidra med en bild på sin dvärgkanin.
Reglerna är enkla:
* Det måste finnas minst 1 dvärgkanin på bilden.
* Det behöver inte vara en nytagen bild.
* Bilden måste vara fotograferad utav dig, eller att du har tillstånd att låna den (bilden ska då föreställa din kanin).
* Bilden bör vara kopplad till månaden.
* Det är 1 bidrag per medlem, men man får under tävlingens gång göra 1 byte. Den gamla bilden kommer då tas bort och det är den nya du tävlar med.
* Den som vinner en månadstävling får ej vara med och tävla i månadens dvärgkanin under resten av året. Detta för att inte få samma vinnare till flera tävlingar.
Tävlingen pågår till den sista varje månad.
Sen kommer vi i juryn välja ut en vinnare, som inom dem närmsta dagarna får bilden publicerad i en artikel tillsammans med en beskrivande text om kaninen.
Vid årets slut kommer vinnarna av samtliga månadstävligar tävla emot varandra, i årets dvärgkanin.
Lycka till!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Bidrar med Fabulous Edward 
Dixie i skogen :)
Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus
www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥
Jag tycker Dixie och Chester är mina favvosar! ;)
// Julia
Jag provar väl, Dvärgväduren Le-Petit "Brasse" som jag tyvärr fick ta bort för en vecka sedan
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
#15: Sista dagen att bidra var igår, så tyvärr gills inte din bild denna månad. Men du kan vara med och bidra i Oktober månadstävling som kommer upp om ett par dagar.
Låser då anmälningstiden gått ut.
Om bilden med Skutte som heter : "Skutte i grytan" … Skutte upphittades på en liten ö utanför Vaxholm 2009, förmodligen dumpad an någon som tröttnat eller inte tänkte ha kvar honom inför hösten.Han verkade vara omkring ett halvår då, på sensommaren. Han omhändertogs av naturvårdaren Kajsa och kom sedan till mig och mina f.d. hemlösa katter. Han är en snäll och (mot kaninflickor) omtänksam "person" men har bustag också. Han tycker det är väldigt skojigt att ruska mattes byxben .. Han har inte bitit så hårt, det har inte gått hål! Den katt som inte uppför sig anständigt kan bli jagad av Skutte tills densamme försvinner utom synhåll men det händer inte så ofta. Mina yngsta katter var litet väl gåpåiga ett tag … Skutte bestämmer men han gör det demokratiskt.Mest går han lös omkring inne och ute men har både ute och inneburar. Vill ha honom inne / tillgänglig på vintern … (se bild från tidigare insänt idag) … Hälsningar från matte Jeanna