(S) Hittekanin söker nytt hem!
Mitt inlägg jag skrev igår verkar ha försvunnit så försöker igen. För 2 veckor sedan hoppade en söt liten dvärgvädurshona in på vår tomt och vi har försökt hitta ägaren utan resultat.
Hade gärna behållt denna söta tös om det inte varit för min allergi som bara blir värre. Hon är mycket nyfiken och skuttar glatt fram när man kommer, matglad verkar hon också. Har inte haft möjligheten att titta på henne så jättemycket pga allergin men klorna verkar vara lite långa men det fixas lätt genom att ofta klippa och låta henne gräva om möjligheten finns.
Bor i Täby och kan tänka mig att åka en bit ifall någon kan tänka sig att ge denna lilla tös ett hem, för det tycker jag verkligen att hon är värd.
Om ni inte kan erbjuda ett långvarit hem vore till tillfälligt toppen så hon kan bli väl omhändertagen, eftersom jag själv inte klarar det.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ingen som skulle kunna tänkas ta emot tösen?
är hon vitgul ?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#2 Jag är inte jättebra på färg tyvärr, jag skulle gissa på något sådant men som sagt.. vågar inte säga för mycket.
skulle gärna vilja se några "bättre" bilder på hela henne 
Lägg gärna upp en bild. Jag kan nog vara tillfälligt hem om inte annat! Har redan två omhändertagna djur, den senaste en dvärgvädurshona som habiliteras i rasande fart. :)
/ N~
Leva med EDS - Min site om mitt medfödda syndrom
Glömde säga att utseende egentligen inte spelar roll - missade också bilden du redan lagt upp!
Jag bor i Göteborg, men har tyvärr inga större möjligheter att resa. Dock får hon gärna komma till mig om hon får hjälp hit.
/ N~
putt!
Jag tar gärna hand om henne om hon fortfarande behöver det :)
/ N~
Om du inte hittar ett hem åt henne kan jag ta hand om henne. Har tagit hand om två hittekaniner tidigare. Hur är hon till temperamentet och så? Har du någon mer bild på henne? Hon verkar ju fin 
hur går det för lilla kaninen?
Tack för all hjälp ni erbjuder! Tyvärr måste jag säga att.. hon är borta!
Vi hade som ni ser på bilden, buren på altan med galler runt så hon kunde springa lös på dagarna. När vi skulle ta in tösen på kvällen var hon försvunnen.. Inga tecken på att hon ska ha skadats och vi har alltid hört om katt eller annat djur kommit så hon har väl lyckats ta sig ut på något sätt.. En nära vän till mig tror sig ha sett henne springa i kvarteret men var alldeles för långt bort för att hinna ikapp. Hoppas för ninens skull att en fin familj i kvarteret hittat henne och gett henne ett tryggt och kärleksfullt hem!
Tack igen för all hjälp!
#10 Nä, vad hemskt! Har ni satt upp lappar?