Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikettköp-sälj
Läst 921 ggr
Kiyona
0

(S) 2 uteburar

Ska sälja mina två äldre burar.

Bur 1.

detta är en bra bur men kan behöva fräschas upp då det är söndergnagdt virke som inte ser så snyggt ut annars är den redo att användas. Buren har en separat bodel som ger värme i kylan och väl ventilerad ute del med hylla. Tak och nät till luckan byts i veckan. bilder finns och måtten kan tas senare idag. Håller måtten och uppfyller krav enligt L80 och min kanin har inte klagat.

Bur 2.

Köpte in denna buren för 400kr som renoveringsprojekt. Denna renoveringen fullbordades aldrig då den inte platsar i trädgården. Tak och sidorna byttes för ett år sedan och nät luckor sattes i nedre facket nyligen. Den är inte en fin syn men fyller sin funktion och båda facken har en storlek på 0.9km2. säljer den för samma pris jag köpte in den för då den behöver en genomgång även detta året, rekomenderar att fästa reglar, ny baksida och skulle det vara jag skulle jag byta de osb skivorna jag satt dit också kostar väl en 200kr att få den i skick allt inräknat.

priser:

Bur 1. 500kr

bur 2. 400kr

Båda för 800kr

Allt finns i Varberg halland.

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **