Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikettmånadens-dvärgkanin
Läst 3298 ggr
Zvintos
0

Månadens Dvärgkanin Juli

Månadens dvärgkanin är en tävling där alla som vill får bidra med en bild på sin dvärgkanin.

Reglerna är enkla:
* Det måste finnas minst 1 dvärgkanin på bilden.
* Det behöver inte vara en nytagen bild.
* Bilden måste vara fotograferad utav dig, eller att du har tillstånd att låna den (bilden ska då föreställa din kanin).
* Bilden bör vara kopplad till månaden.
* Det är 1 bidrag per medlem, men man får under tävlingens gång göra 1 byte. Den gamla bilden kommer då tas bort och det är den nya du tävlar med.
* Den som vinner en månadstävling får ej vara med och tävla i månadens dvärgkanin under resten av året. Detta för att inte få samma vinnare till flera tävlingar.

Tävlingen pågår till den sista varje månad.
Sen kommer vi i juryn välja ut en vinnare, som inom dem närmsta dagarna får bilden publicerad i en artikel tillsammans med en beskrivande text om kaninen.
Vid årets slut kommer vinnarna av samtliga månadstävligar tävla emot varandra, i årets dvärgkanin.

Lycka till!

marieliden
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej =)

Jag heter Marie och det här är min dotters kanin Pippi. Pippi är Lejonman och 1½ år. Vi fick henne av en vän i November förra året, då hon blivit vanvårdad och behövde en ny ägare med tålamod och mycket tid. Vi har kommit långt, och får förtjäna hennes tillit varje dag. Men det är det värt. Hon är en vacker liten kanin. Inga papper på henne, men det gör inget. Huvudsaken är att hon en dag kan tycka om oss lika mycket som vi tycker om henne Glad. Hon har återuppväckt mitt stora intresse för kaniner igen, och det blir garanterat fler kaniner i den här familjen framöver.

Ellenfyrkant
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Här är min sommarbebis. :)

Mvh Ellenfyrkant

[Noina-J]
0

Detta är min lilla Nina, hon är kopplad till denna månad för det är hennes favorit sesong på året :)

// Noina-J

ppyysseenn
0

Söta syskon :D

//Alma

Min (påbörjade) kaninuppfödning, ta en titt vettja! :) ---->

Pysens kaniner

Körsbär
0

Chester med en bit salad!

Bamse 08
0

Bamse

What doesn't kill you makes you stronger.

[_annaH]
0

Sötnosen!

[ninnakm]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Sweet Teddy
0

Nyaste tillskottet på gården, lilla Solvikens Dixie "Drellan" ligger & myser på bordet. :)

/ Kram Johanna & ninerna. ♥

Uppfödning av Teddyvädur m. winer i Söderhamn. Kiwis Kaniner ♥

Inlägget är låst för nya kommentarer