Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikettköp-sälj
Läst 1163 ggr
queridos
0

(k) kanin :)

Har gått och funderat nu flera veckor om man skulle ta och köpa en till kanin. Så nu tänkte jag kolla vad som finns tillsalu.
Har du någon kanin tillsalu skriv en liten "presentation" om honom/henne och gärna en bild.

Jag kommer börja hoppträna, så om kaninen är "lite mot hopp" så är det positivt. 
Helst ingen med teddypäls.
Gärna av nättare-typ.

Annars har jag inga krav på ras, kön, ålder.

Jag finns i Onsala/Kungsbacka - så inte för långt bort, om inte transport kan ordnas!

/ Cecilia

/ Cecilia Hanson

[zannapettersson]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej. Jag har tre kaniner här hemma som kanske skulle passa dig.

Draken : En vit kastrerad dvärgvädur med blåa ögon, fin och go kille som är lätt, ca 2år, ÄLSKAR att vara ute och springa.

Hicke : en grå kastrerad dvärgvädur på va 1,5år, han är lite lugnare än (draken, den vite) men väldigt fin och gillar att vara i soffan osv med än när det är lungt.

Bandit : en vit/svart lejonhuvad dvärgvädur född den 17nov han älskar att vara ute och springa och även vara med dig, mycket nyfiken och lätt go kille :)

för mer information och bilder kan du pm mig, :) de kan levereras till göteborg. de är alla vana vid katter, marsvin och andra kaniner.. ( draken är även vad vid hundar )

Peak303
0

Jag har en kull just nu som jag inte vet något om precis men pappan är otroligt glad för att springa. 
Ungarna i förra kullen(helsyskon med dessa) var oxå otroligt glada för att springa. :) 
Så de hade nog inte varit så svårlärda.
Och de får förhoppningsvis lite fluff oxå :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Asplyckans kaniner
0

jag & min kompis har tre kaninbebisar som vi räknat ut att två är Japan tecknade & en är eventuellt Havanna/Isabella. Dem är leveransklara om ca. två månader. Dem är dock korsning mellan Teddylöwen & Dvärgvädur. du kan kika in på vår hemsida & kolla under fliken "till salu - ungar" vi har dock några andra vuxna kaniner som också är till salu Glad

vet inte riktigt om dem är super bra hoppkaniner , men eftersom dem är hur pigga som helst & bara är 6 dagar , snart 1 vecka så kan dem ju eventuellt bli bra hoppkaniner om man övar lite med dem Flört

http://preciouskaniner.webs.com/

Loverabbits
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Har två underbara dvärgvädursungar, hanar til salu. En svart en vit. Deras föräldrar hopptränas så de kan nog ha god chans för att lära sig hoppning! Båda är sjukt sociala, är tokiga i kel och människor, jätte fina!

Bilder samt info om dem finns på min hemsida på till salu sidan: http://vassarnskaniner.weebly.com/ 

Jag kan skicka fler bilder samt mer info om dem! De kostar 250 kr styck. :)

Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com Hjärta

[sstorm]
0

Jag har liten rex ungar och ungdjur som letar nya hem. Alla kommer nog fungera till hopp då föräldrarna är riktigt duktiga :)

Fabiola
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en 4 månader gammal hermelin lejonhuvad blandning till salu.

Han är en väldigt go och social liten herre som blivit kvar pga oseriösa köpare.

queridos
0

Kan någon Medarbetare låsa tråden, har hittat en kanin :)

/ Cecilia Hanson

Emmsann
0

Låser! :-)

//Emma

Inlägget är låst för nya kommentarer