Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikettaktiviteter
Läst 2972 ggr
CHoPSTix
1

Långpromenad

Nu har jag precis kommit hem från en rolig promenad tillsammans med en tjej som bor lite högre upp på gatan. Vi tog med våra kaniner som troligtvis ska para sig nu i vår. Vi har haft jätteroligt och kaninerna har ''lekt'' kurragömma tillsammans. Ett tag funderade vi på att bygga kaninhoppshinder av snö men det blev inte av. Är det någon av er som har byggt sådana hinder? hur gick det att hoppa då?

Skulle vara kul att veta <3

Goodbye Kitty <3

malin--a
1

Jag har försökt några gånger, men dom har bara rivit sönder dom, hahha ^^

CHoPSTix
1

haha ^^

Goodbye Kitty <3

[Fruktiz]
1

Jag har också försökt få min ena kanin hoppa över snöhinder förra vintern. Men det gick inte så bra, han ställde sig på "hinderna" och hoppade ner som om det bara var en vanlig snöhög, haha! Skrattande

CHoPSTix
0

#3 haha ^^ ok

men nu har jag ganska nyligen varit ute på en promenad med honom både igår och idag. men det går ca. 10 minuter och sedan börjar han stampa och yra runt som om det vore något där fast det inte är det. Det verkar vara vinden han är rädd för.. kan det vara så?

Goodbye Kitty <3

CHoPSTix
0

#3 haha ^^ ok

men nu har jag ganska nyligen varit ute på en promenad med honom både igår och idag. men det går ca. 10 minuter och sedan börjar han stampa och yra runt som om det vore något där fast det inte är det. Det verkar vara vinden han är rädd för.. kan det vara så?

Goodbye Kitty <3

Bamse 08
0

Är det inte kalt för kaninernas fötter??

What doesn't kill you makes you stronger.

[Fruktiz]
0

#6: Nej då, de klarar att vara ute i snön ett bra tag!

Bamse 08
0

#7 Då kanske jag ska prova nästa vinter.men vem vet det kanske kommer mer snö det här året men hoppas inte detTungan ute

What doesn't kill you makes you stronger.

NaDa...
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jo, byggde i vintras! de skuttade glatt över xD

Tog dock med några vanliga hinder också..

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg