Dvv-uppfödare Stockholm
Undrar om ni vet några bra dvärgvädursuppfödare i Stockholm? Gärna någon ni själva köpt kanin från som du kan berätta lite om 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har en liten och seriös uppfödning ca tre mil utanför Uppsala. Hemma oss mig finns det rexar, engelsk scheck och dvärgvädurar i både rex och normalpäls. Har en dvärgvädursgrabb till salu nu som söker ett eget hem. Han är super härlig!
Jag lägger stor vikt vid temperamentet på kaninungarna och pysslar om dem varje dag från dag ett. Vill att alla ungar ska vara sociala, snälla, gosiga och lätthanterliga när de lämnar mig. Min uppfödning har fokus på temperamentet och beteendet framför utseendet. :)
Min hemsida: http://vassarnskaniner.weebly.com/
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
Monica Eriksson har Lunketussens Kaningård i Nykvarn. Nykvarn tillhör Stockholms län, ligger lite mer än 30 min söder om Stockholm ;) Bor själv i Nykvarn och har köpt 4 kaniner utav henne genom åren. Kan verkligen rekomendera henne! Just nu har jag en underbar hane och en underbar hona från henne. Hon föder upp dvärgvädurar i framförallt viltgrå. Vet att hon inte har några ungar nu, men hon har en hane på tre år som är som min Nisse, fast inte lika pervers. Pratade med henne i söndagar och då fanns han kvar fortfarande. Han är jättekelig och har varit utställningskanin. Kanske något intressant? Eller vad är det du söker? :)
Fornuddens kaniner! :)