Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikett: köp-sälj
Läst 4932 ggr
tootiis
0

(K) Blåögd dvärgvädur/dvärgkanin hona

Söker som sagt en blåögd dvärgvädur eller dvärgkanin.. Hona. Då jag kanske ska starta lite avel.. Har alltid viljat ha en blåögd kanin så nu söker jag en :) Ska helst finnas runt västernorrland, men hör av er ifall ni bor någon annanstans oxå.

Rubriken ändrad för att anpassa våra övriga annonser /Moderator

// MT ♥

Kassy
0

Hej! Har 3 honor & 1 hane i färgen vitblåögd. Ska ev spara en av honorna. Pappan är renrasig dvärgvädur med stamtavla och mamman är lejonhuvad dvärgvädur med normalpälsad farfar. Ungarna är inte dubbelmanade, men kanske enkelmanade och fäller kanske av till normalpälsade om dom inte redan är normalpälsade (ser ännu ingen skillnad på normalpäls o lejonhuvat). Ungarna är födda 2 maj och leveransklara 2 juli.

Jag bor i Gävleborg, delsbo men transport brukar lösa sig. Har tex sommarstuga några mil norr om lycksele som vi åker till varje sommar.

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

[Jozefinz]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har en vit blåögd lejonhuvad hona till salu. Hon är en supertrevlig vuxen 11 mån, hon har haft ungar tidigare och är en jätteduktig mamma. Hennes farfar är en chinchilla-färgad hermelinkanin så hon är 25% hermelinkanin. Härstamningsbevis ingår. 

Bor du långt bort från örnsköldsvik?

Kassy
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

3 av dessa kaniner är honor & 2 är tillsalu :)

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com