(K) Dvv unge :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Söker eventuellt en kaninunge till senare vår eller sommar.
Ras: Dvärgvädur
Färg: Japansktecknad, Viltgrå, Siames, Chinchilla eller Brokad. (Eventuellt Wiernertecknat)
Kön: Hane eller Hona, beror på vad jag fastnar för.
SERIÖS UPPFÖDARE!
Behöver ej stamtavla, men skulle vara roligt om man visste även mor och farföräldrar.
Jag erbjuder: Kaninen kommer få ett hem med en bur som är minst så stor som man får ha (dvs. ca 100x50x50). En hankaninkompis (inte i samma bur då han inte är kastrerad). Fina leksaker och tillbehör till buren, egen toalåda och eget hus. Fina grönsaker då och då, inomhusboende på vintern och under sommarnätter, får gå i betesbur under dagen på sommaren (åtminstoene en stund). Motion och kel.
Kommer antagligen användas för hoppning ev. avel. Kommer inte avlas eller hoppas när den är för liten.
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_
Min hane lånades ut till parning för ett tag sedan. 8 ungar föddes och nu en vecka senare lever alla fortfarande! Dvärgvädurar med anlag för rex päls. Viltgrå med och utan mantlat och brokat, gul och japantecknad g/s har ungarna. Hon som har ungarna är uppfödare. Kanske kan vara något? Bara att mejla h-malm@hotmail.com så kan vi prata mer där så kan jag ge dig uppfödarens mejl :) Min hane är iaf världens underbaraste och har startat i hoppning några ggr.
Pappan är dvärgvädur, viltgrå manteltecknad.
Mamman är dvärgvädur med rexpäls, med någon japanteckning.
Har flera kullar med trevliga dvärgvädurar i många färger till salu.
Mvh Carolina
Ninas kaninshop & Shabby Chic kaninuppfödning
Uppfödning av Dvärgvädurslöwen och Dvärgvädur Rex i Nybro, Kalmar län, Småland
Nu finns det ungar till salu!
Kommer få en kull med vit blåögda dvv om ca. 2 veckor om allt går bra! :) Mer info finns på min hemsida www.tibicus.weebly.com. I och med att du bor nere i Småland och tävlar för SmKH så är ju leverans inte direkt något problem ^^
Vart i landet bor du? 
♥
#4 - Ca 2 mil söder om jkpg :)
_
putt
_
Har en kull nu med dvärgvädurar som är leveransklara i mitten av juni. :)
Se hemsidan på till salu för mer info:
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
Jag har en Dvv hane kvar sedan i sommras. Vet dock inte om du är intresserad av honom(?) men skriver ändå. Han är viltisabellabrokad.
mer info kan du hitta på min hemsida - www.snowflakeskaniner.tk
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Du är inte intresserad av en lejonhuvad liten stilig hane då? :)
Har i sådana fall en liten lejonhuvad hane här hemma, gul/svart japantecknad. Mycket stilig och lugn. Född den 18 mars ( 2011 ).
Härstamningsbevis medföljer. Mamman är havanna wienertecknad, h-bevis. Pappan är blå, stamtavla.
Pussar gärna, mycket härligt sätt. :)
Finns i Ljung/Herrljunga, Västra götalands län. Transport kan försökas ordna.
Vid intresse;
0761 85 59 53
victoriahedelin_@hotmail.se
Min vit blåögda dvärgvädur skulle fått en kull nu i april, men hon gick tom och ska paras om vecka 18. Du kanske inte alls är intresserad av vit blåögd, men tänkte att jag kunde lämna ett avtryck ändå. Har du frågor kan du mejla eller skicka ett PM. Eller möjligtvis besöka min hemsida för att kika mer:
Uppfödningen finns ca 3 mil söder om Göteborg men transport högre upp kan ofta fixas ^^