(S) Dvärgvädur
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
(Rubrik och inlägg redigerat av Medarbetare, läs längre ner i tråd om tillsalu info!)
(ja om ett par timmar, klockan har dock inte slagit 24.00 när ja skriver detta)
I Alla fall, idag ska jag hämta min ny komling en dvärg vädur
Hona som heter Kid.
Såg henne på blocket och föll för henne, så vi får ju se hur det går och om hon får hänga med hem!
Hon på bilden, inte så gammal dock har färgerna ändrats lite på henne.
Nä, gud vad söt 
underbar liten sak!^^
jättesöt:) Lycka till!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tack alla!
Hehe ja de ska bli skit kul, åker halv 3 och hämtar henne! Så lite bilder kommer nog runt 18.00 kan ja tro. då e jag hemma och hjon har boat in sig lite.
Vart hemma här i snart 3 timmar och tjej kompisen sa te mig å kolla könet….
Det tänkte ja aldrig på när ja köpte..
Satte ihop med mina andra 2, gick ju då hur bra som helst och nu sen 30-45min tillbaka så visade det sig att de va en hane…
Glad? Njee men ja får ju skylla mig själv!
Så, nu kan de komma bebisar om 31 dagar!
Men jag hoppas INTE det!.
Självklart är dem särade nu.
Blir kastrering om 1 månad om ja får ihop det med pengar.
suck.. jaja..ur söt kille i alla fall.
#5 Borde inte dem förra ägarna ha sett det?!
6 jo jag tycker det med, dem gick liksom inte å undkomma, men jag tror ja vet va denna kaninen kommer ifrån från början.
Smsade tjejej som hade henne/honom, men inte fått nått svar! lite små störande tycker ja..
Så ja funderar på va ja ka göra bara.
#5 Oj vilken otur!")
8 ja de va det verkligen!
#7 Okj men det borde synas hehe
Otur! Men bra att han ska kastreras, hoppas inte honan blev dräktig (om du inte inte vill ha ungar vill säga)
11 Nej ja vill inte ha ungar! Men ja märker väl väl om ca 2 v börjar hon gräva ja då vet ja att hon e med ungar.
Tänkte i alla fall bjuda på bilder.
#12 Alla honor börjar inte gräva efter 2 veckor:P Vissa märks det knappt på, men du märker om hon blir tjockare osv, vissa märks det när dem ska föda andra inte:)
12 Jo min hona gräver när hon e på smällen. Så hon e lätt å avgöra!. sen andra "symtom"
#18 Aha okej :)
Roligt! :D Så söt!
Han är viltgrå brokad.
♥
Roligt! :D Så söt!
Han är viltgrå brokad.
♥
21 Tack! haha roligt vilket då :P inte att han är hane i allafall, för ja ville bara ha en hona :P, men hoppas inte på nåra bebisar! de vill ja inte ha.
Roligt att du har köpt henne! ^^
Men nu skäms jag, läste igenom texten snabbt så tyckte det stog att det var en hane 
♥
23 hihi Lungt… ja trodde med att de va en hona, tjej kopisen uppmana mig å kolla så att de stämde, å vad fick vi se? jo 2 stora rosa pungkulor! Visst vi gap flabba, men ja vill inte ha en hane!
E lite rädd att han kan ha lyckas med å para sig med Geisha, han e ju dryga 7 månader.. men hoppas inte på bäbisar!.
Han kommer ju från en djur äffaren, dock tror vi, att vi vet vem det är som fött upp honom, och då vet vi vilka som är föräldrarna i alla fall!.
Så nu är det bara å vänt tills den ca 21 Mars.
#24 Ojdå som det kan gå :/ Ska du behålla honom ändå?
♥
25 hehe Mm, fattar inte hur dem har kunnat missat! jaa jag får ju göra det, ja måste ju inte, men ja blev ju kär i han/hon. Så nu ska ja fixa pengar så ja kan kastrera han nästa månad med tjejkompisen kaniner så får vi rebatt på det! minst 2 st så är det 10% rebatt!
Sen ska han få flytta in till Geisha och Fantasi!
TILL SALU!!!!! då min hona ska föda runt den 21 och att ja får hem en unge så måste han säljas!, har ingen plats å hinner inte kastrera samt att ja inte hade planer för å ha en hane till. Smsa mig å fråga, då ja inte har data elr internet hemma just nu, samt att ja är sjuk, så orkar inet prata i telefon. Finns i Göteborg. Kan nån foxa rubriken att han är till salu?? 0704 35 13 78
Vilken gullig hona du har fått om jag har förståt rätt (har inte läst i genom hela tråden)
What doesn't kill you makes you stronger.
#28 Hane*
//Emma
#28 hane är det:)
Ok förlåt
What doesn't kill you makes you stronger.
Tråden kan låsas!