Födelsedag?
Brukar ni uppvakta eran kanin på födelsedagen?
Moses fyller 2 år nu i år och vi kommer missa födelsedagen igen. Av samma anledning också :(
Vi är nämligen i sälen när han fyller år men jag kan väl be kaninvakten att göra något extra för honom.. tex en ''tårta'' av knäckebröd och morötter eller något liknande. Har ni koll på när era/eran kanin fyller år?
Moses fyller i alla fall år den 26 Mars och han fyller som sagt två år i år. Fast alla tror att han är mindre än vad han är. Han ser fort farande ut som en liten unge ^^ Han börjar bli så stor nu. Det är bara 23 dagar kvar innan han blir två år. Det känns ju som att vi precis fick honom..Jag har ingen bild inlagt på denna dator men det kommer väl kanske senare.. Han är i alla fall ett mini-lejon med färgen madagaskar..
Goodbye Kitty <3
Har gett mina ibland ett knäckebröd med skivade morötter och skivade äpplen på, brukar uppskattas ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Brukar inte fira något speciellt, någon extra godsak kanske :)
♥
Brukar ge något lite extra gott, som även dom andra kaninerna också få :)
Tack, kul att veta :)
Goodbye Kitty <3
Jag brukar bara ge något extra gott när mina kaniner fyller år. Jag var bortrest när min ena kanin fyllde 1 år, förra året. Men då fick han sitt godis några dagar efter födelsedagen, när jag kommit hem igen. 
#5 ja, jag tror att jag kommer att ''fira'' lite efter i så fall..
Goodbye Kitty <3
#6 För jag tror inte att de bryr sig om man firar några dagar för tidigt eller för sent.. De har nog inte ett så bra minne så de kommer ihåg förra gången de firades. 
Det är ju vi människor som tycker det är viktigt att fira kaninerna, så bara man inte glömmer bort det helt och hållet spelar det ju ingen roll vilken dag man väljer. 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
När jag var mindre kunde jag bjuda hem kompisar som hade andra kaniner. Bakade till både människor och djuren :P
Nu kan det bli något extra gott till kaninen bara ;)
Jag var på semester förra året när han fyllde ett, men min bror som var hemma uppvaktade honom extra med mer godbitar. När vi kom hem fick han även en ny tunnel. :)
~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.
#9 Klicka bara 1 gång, så att det inte blir så många inlägg:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#12 Måste ha hänt något! :S
~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.
Jag brukar göra en tårta av knäckebröd, äpple och lite sånt :P Dock missade jag min lejonhuvades 2 födelsedag för då var jag i härjedalen :( <3
Jag pratade med pappa igår och han sade att vi åker till Sälen några dagar senare än beräknat! så då missar jag inte födelsedagen ;)
Goodbye Kitty <3
jag inte jätte svårt att komma ihåg när de fyller år eftersom de är födda på min födelsedag ^^. Så eftersom vi redan har kalas här hemma, känns det givet att kaninerna också ska firas med något gott eller så! :)
Så kul att du inte missar födelsedagen, då får du ju chasen att uppvakta han med något gott/roligt! :)
Kramar Emma! :)
Bloggar även om mina kaniner på: http://emmaskaniner.devote.se/ Klicka in vetja! :P

Lyckas alltid vara bortrest när mina fyller år, så säger till den som passar dom att ge dom något gott. Sen när jag kommer hem igen känns det som att det har gått för lång tid sedan dom fyllde år, så då firar jag nt.. :P
Ja här firas det, kanske inte så stort, bara en dag, som den kaninen får all uppmärksamhet, gott att äta osv.
Jag vet inte när mina kaniner fyller år utom en så här firar vi födelsedag varje dag! Alltid något gott att äta och en extra puss på pannan så missar vi ingen födelsedag!
//Emma
#21 ja det var ju också en taktik :)
Goodbye Kitty <3