Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1673 ggr
Ida-M
0

Kaninbok (?)

Jag funderar, och har gjort det ganska eller väldigt länge. Det är så att jag gärna skulle vilja skiva en kaninbok, eller iallafall göra ett försök. Som handlar om allt ifrån rätt kost till kaninen, hur man bygger burar, hinder m.m. Men jag kan inte få ihop det till en bok på helt egen hand utan skulle isåfall vilja ha hjälp med bider, text och annan sann information som jag får tillåtelse till att använda i boken. Vad jag vet så finns det inte alls särsklt många kaninböcker så jag tycker det skulle behövs en bra och lärorik bok. Låter det som en bra idé, borde jag ge det ett försök?

Zvintos
0

Låter som en bra idé. =)
Är det några särskilda bilder du är ute efter?
Har ju x antal bilder, så någon borde jag ju kunna bidra med. ^^

Ida-M
0

Skicka alla bilder du har, eller som du tror jag kan behöva. Så får jag se vilka som kommer till användning ^^ :)

Zvintos
0

#2: Då lär det bli många.
Har ca 5000 bilder eller mer, så det blir lite mycket. Oskyldig
Svårt att veta vilka bilder du kan behöva.

Vad ungefär har du tänkt ha med i boken? =)

breana
0

Låter som en bra idé tycker jag :)

Ida-M
0

Puttar upp, detta är en idé som inte har satts i verket än. men nu tänkte jag börja smått så får vi hoppas jag hinner med.

Emmsann
0

"Dvärgkaniner.ifokus  bok om allt för din kanin" ;-) Skämt åsido! Låter som en jätte bra idé. Nya och morderna böcker med modern fakta är precis vad som behövs! Det skulle alla gnagare faktiskt ha när jag tänker efter.

//Emma

[h-malm]
0

Alltså kan den komma ut i bokaffärer?

Ida-M
0

Tänkte mer som ett tjockt häfte till att börja med :)

CHoPSTix
0

Jag har ett antal bilder som du kanske vill ha.. Det beror väl också på vad för sorts bilder du vill ha.. om du vill ha typ något när han äter morot eller gräver i snön så har jag väl väldigt många..

Goodbye Kitty <3

malin--a
0

Hoppas att det blir något av det nu denna gången :) Säg till om du behöver hjälp med något så kanske jag kan hjälpa till med det :P