Videopresentation av era kaniner!
Nu tänkte jag att om det inte redan finns en sån här tråd som är aktuell så skulle det vara roligt att starta en.
Filma när du presenterar din/dina dvärgkaniner och visa burar och sånt med! :)
Min film kommer i morgon för det är för mörkt för att filma nu^^
Om det går bra för Sajtvärden får man också gärna presentera sina andra kaniner :P
Ser fram emot många filmer på söta kaniner nu! ^^
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner
Puttar upp
Kastanjegårdens Kaniner

Kan försöka göra det någon dag :)
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "
Jag har gjort en presentation av Riff, egentligen till tråden på kif men kan lägga ut den här också :) Ska bara hitta usbsladden till kameran :P
medarbetare på allergier.ifokus .
PUTT! Ska filma mina kaniner och burar när jag hinner =)
Roligt med en sån här tråd =)
♥
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Min presentation som snart är ett år gammal. Men den får duga eftersom jag varken orkar eller hinner göra en ny för tillfället. Jag låter som en dränkt fisk eller något, men det får ni stå ut med :)
Kan även tillägga att jag kom på efter en stund att jag glömde en del, haha. Minnet var nästan fullt också, så om jag verkar lite stressad är det därför xD
#6 Kul att se! :D Gud va lugna kaniner, mina är helt hyper :P
#7 Haha, hade precis kört ett stenhårt hoppass, kan vara därför ;) annars brukar de minsann inte kunna hålla sig lugna. xD Får nog filma en ny och visa deras rätta sidor. ^^ Agda ser alladels skräckslagen ut ju , haha. Känns som allt blev lite misslyckat för jag hade inte planerat vad jag skulle säga heller utan babblade bara på.
Nu när jag offrat mig så tycker jag att ni andra med ska göra det! :)
Har även lite andra kaninvideos, hoppas de går bra att man lägger de i denna tråden också?
Min pussglada och nyfikna lilla flicka, inspelad ungefär samtidigt som den förra videon.
Lämnar ett litet tassavtryck, får väl försöka att filma kaninerna snart :D
#9 Finfina Agda :D
♥
tassavtryck! rolig tråd. 
#8 Jaha haha :P
Jag lägger in imon, nu e de lite för mörkt å dåligt ljus.
#14 Väntar… =)
Suck, blir inget bra, är så mörkt! men får försöka på torsdag.
Hatar hatar hatar mobil kamror!
Synd :( Ska nog filma imorgon eller övermorgon ;)
Imon hinner ja inte, ska på interjuv å senare träff 1. Men kan göra de snabbt! ja vi får se.
Filmade idag. Har inte ens kollat hur det blev, hatar min röst :P
#19 måste bara säga att du har såå fina burar! bygger du själv?
#20 Aha tack så mycket =) AHaha du kanske inte hörde det, men sa att två fackaren var köpt och en-fackarna hembyggda ;)
#21 oj .. förlåt …
men då kunde du lika gärna byggt två-fackaren själv för en-fackarna var precis lika snygga!
var har du köpt den?
#22 A fast vi hade jäkligt brottom för vi fick en kanin som då bodde ute i en inne bur och det var vinter då, så vi behövde få en bur snabbt ;) Har köpt den här http://skobys.se/WebShop.aspx ;) Det tog tre timmar att bygga den för dom :P
#23 hehe ok
men du målade den själv eller?
Nu ska jag ut och filma, i snöstorm, haha x)
#25 De blir spännande att se ^^
♥
26# Hihi, ja :) Håller på att ladda upp på YT nu, men det kommer att ta minst 3 timmar till :o
#24 A det gjorde jag ;)
Lilla Hubert kom med, även fast han inte är en dvärgkanin, hoppas att det går bra ändå! Och ja, jag vet - jag låter som en kråka, men var ruggit förkyld då ^^
Denna är på alla mina kaniner, så sist i filmen är min bj med:P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#29 hur når Hubert upp till höhäcken? Den såg ut att sitta högt upp? Kaniner ska ju inte sträcka på sig för att äta:=)
31# Den satt så högt upp för att jag städade precis innan jag spelade in, hade inte hunnit sänka den ännu :)
#32 Aha :)
#31 Jag har höhäcken så högt upp till mina kaniner. De äter ju underifrån och då räcker det gått och väl om den är på den höjden, dessutom hoppar dom lätt upp i den annars och då kan dom fastna och bryta benen. Min hoppkanin har jag höhäcken så högt upp som det går, men han hoppar upp i den ändå ;)
#34 En kanin ska inte äta underifrån :) Det är "gräsätare" så dem ska igentligen äta ifrån marken eller bara en liten bit upp inte så att dem behöver böja huvudet, likadant när dem dricker:D
#35 Såna fall är det ju ingen idé att man har höhäck. Då kan man ju lika gärna lägga höt på golvet. Skulle ändå inte ta risken att dom lätt kan hoppa upp i höhäcken, jag har hört många historier om kaniner som har hängt i höhäckar en hel dag innan matte kommer hem. Det blir raka vägen till veten och avliva.
#36 Precis, är helt emot höhäck, mest nackdelar.
#34 Om du är så rädd att dem ska bryta benen kan du väll bara lägga höet i ett hörn i buren så slipper du oroa dig :) För precis som Frida säger så äter kaniner ifrån marken. Egentligen är en höhäck bara så onödigt, det finns nästan bara nackdelar med dem.
Hoppas den här duger :)

#29 HUBERT ;D Haha han är så sööööööööt :D Fast Q är liiiite sötare ;) Men vilka fiina burar ^^
#39 vad söt:D
40# Haha, visst är han söt :D Han är inte lika söt som HUBERT! Tackar (:

#42 Quil är världens sötaste som gräver tunnlar i snön när han inte vill komma in. För då får man inte tag på hnm xD
44# Hubert är för gullig, en riktig tjej-tjusare är han :D Haha, nu ska jag inte skräpa ner tråden :)
#41 a visst e hon 
ska göra en på mina snaaart! :D
#38 Ja det kan jag ju göra, men dom kommer skita ner det. Men egentligen, vad gör det att dom inte äter på deras naturliga sätt (från marken)? Inget vi gör med våra kaniner är väl naturligt?
Fixar en video snart, kameran måste bara ladda.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Fixar en video snart, kameran måste bara ladda.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Nu kom min video upp, inte nöjd alls med den, men den får duga! 
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se