(S) Dvärgvädurs hane
Är inte han kastrerad? Såg annonsen på blocket innan du köpte honom. Där såldes han som kastrerad.. Verkar ju lite konstigt om han inte skulle vara det nu :P
Nej han är inte kastrerad hon trodde bara att han var det för han hade "dragit" in kulorna, och för att en hona hade gått tom efter honom.
Dock har han blivit pappa så det stämmer inte :P
Har rensat tråden från prat som inte hör hemma här.
♥
Tack!
Transport inom Västra götaland tillomed den 13 feb går bra.

Jag ska även till LU vänersborg (11-13feb) & Höganäs (29/1) så där kan transport ordnas.
Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se
Är det 100 kr för bur o tillbehör + kanin?
(Tänkte att det är ju bra att veta)
Hur har det gått?
♥
han finns kvar. Men kommer ev. lämnas till omplaceringshem. Dock skriver jag i tråden om det händer :)!
så han finns fort. kvar
TS:
Genom ett mail informerade du mig klart och tydligt att två olika ägare hade försökt att avla på honom utan framgång överhuvudtaget, och det var också de enda två som hade försökt att avla på honom (det var det som framgick i det mail jag fått från dig).
Jag ville bara informera eventuella köpare om den information jag fått, då jag själv föredrar ärlighet kring en blivande kompis, och för mig livskamrat.
Hoppas du får Dennis sålt, men att utgå medvetet med felaktig information drabbar endast Dennis då han inte kan komma till det hem han behöver utifrån sina egna förutsättningar.
Lycka till allesammans

Jag är en av dom som försökte avla på honom utan framgång och sålde honom därför endast som sällskapskanin till sara så det stämmer mycket riktigt!
Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se

Är Dennis och Jeppe samma kanin?
Han är såld så tråden kan låsas :)