(S) Hermelinpojk 7år
Gosan
Född: 2003 04 24
Ras / Färg: Hermelin / Siames
Bor: Just nu inomhus, har bott ute hela sitt liv. Vi finns i Göteborg.
Temprament: Snällaste kanin jag träffat av den rasen. Aldrig biti någon, men kan vara lite sprattlig vid kloklippning. Väldigt livlig och framåt för sin ålder och bara älskar att ligga i soffan och gosa / sova, men busig är han också!
Tillbehör: Ingen bur då jag behöver den själv, men matskål och resterande pellets, vattenflaska, koppel+sele, en hel bal hö och toaletten.
Pris: 50kr
Har han några papper, var är han köpt? Riktigt söt =)
♥

Ingen stamtavla eller härstamningsbevis tyvärr.
Jag har haft honom runt 2år och innan de hade en kompis honom och hon lät honom bli pappa tre gånger har jag för mig. Jag ska höra med henne!
Vad mer vill du veta nu när jag ska ringa henne?
Jaa han är en riktig sötnos, han älskar att ligga i soffan och uppe på soffryggen och sova! Anledningen till att jag måste göra mig av med honom är att jag inte har tid för honom! :(
#2 Jag själv är inte intresserad av att köpa honom, tänkte mer att det var bra info ifall någon annan är det :)
♥

#3 Aha Okej.
Jaa får hoppas att han hittar ett nytt hem snart! För ja har inte tid för honom och han har så mycket hopp i benen som han inte får användning för varje dag! :(
Väldigt söt :) Hoppas att du hittar ett hem till honom!

Det hoppas jag me! Han är ju världens gooaste och mysigaste, men jag har inte tid! :(
6# Kan säga till om jag hittar någon :)

#7 Vore toppen snällt! :)
Han har fina gener vad jag kommer ihåg.