(s) Dvärgvädurar rexanlag
Två stycken perfekta dvärgvädurar till salu med rexanlag!! Har viltgrå wiener bakom sig, om man vill försöka få fram dvärgvädur rex med viltgrå wiener, som inte ännu finns! Födda 10/10-10!
Har som tidigare skrivet en hane till salu, Fornuddens Texas Hold E´m. En ursnygg hane som är rastypisk till max!
Lägger även nu ut Fornuddens Russian Roulette, en fin liten hona. Också mycket rastypisk. Har ej bestämt om hon ska stanna eller inte, hon är otroligt vacker. Men det går att visa intresse så ska jag hinna bestämma mig innan :)
Båda dessa är vita. Är inte säker på att de är blåögda, utan ser mer grönögda ut. Det går ju inte rent genetiskt att få gröna ögon på kanin, men kan komma fram en liknande färg när man avlar på wiener. Kan även vara bebisfärg, så de blir blåa sen. Men jag tycker dem är urcoola just nu som grönögda! Speciella!! ;)
De kostar 450;- styck, då medföljer härstamningsbevis, övergångsfoder och sånt. Märkta.
Riktiga bustroll!
Roulette på första bilden.
Mvh Henriette
Fornuddens Möss
Naked Curls (Sphynx)
Uppfödning av möss, reptiler och katter i raserna Sphynx och Cornish rex.
Texas
Mvh Henriette
Fornuddens Möss
Naked Curls (Sphynx)
Ögonen på Roulette, svårt att fota. Men de är liksom grå/gröna/blå. Kanske de blir helt blåa till slut. Just nu tycker jag dom är jättecoola.
Mvh Henriette
Fornuddens Möss
Naked Curls (Sphynx)
Roulette ev tingad!
Mvh Henriette
Fornuddens Möss
Naked Curls (Sphynx)
Är annonsen fortf aktuell? :)
♥
Nej :)
Mvh Henriette
Fornuddens Möss
Naked Curls (Sphynx)
Då låser jag tråden :)
♥