Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikettköp-sälj
Läst 1912 ggr
[Wera]
0

Fodervärd sökes!

Söker fodervärd åt min kanin p.g.a privata skäl.
Stigfinnarbergets Snowflake aka Nalle är en dvärgvädurs hane född 26 mars 2008. Han är i färgen vit, blåögd och har stamtavla med tysk bakgrund. Utställd på 93.5 p som ett åring (dock fick han avdrag för gula tassar och att pälsen inte var färdig). Nalle är en jätte trevlig kanin att ha och göra med på alla sätt och vis. Han ligger lugnt still i famnen vid ex. kloklippning. Har aldrig bitits eller "sprattlat vilt" vid hantering. Nyfiken och glad på det mesta, kommer alltid fram i buren!

Han finns i Gävleborg, Ovanåker, Edsbyn. Jag ser helst att fodervärden bor i Dalarna eller Gävleborg då det blir enklast så. Inomhusbur, skålar och toalåda kan lånas till om så önskas.

Han kan lånas ut som "kelkanin" (vilket han är nu) eller också avels- och utställningskanin. Utomhuskanin eller inomhuskanin välj själv. Han har vart båda och är i dagsläget utomhuskanin. Söker fodervärd f.o.m nu när som helst t.o.m våren 2011. (minst!)

Skicka iväg ett PM eller mail och berätta lite om dig själv osv. Wera.berggren@hotmail.com

Valkyrie
0

Otroligt fin, lycka till =)

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

[Wera]
0

#1 Tack :)

[Wera]
0

Kan ev. tänka mig att sälja honom ink. tillbehör.
Har ev. någon utomhusbur att sälja till.

[Wera]
0

Puutt!

[Wera]
0

Tråden kan låsas! Ej aktuellt.

Valkyrie
0

Låser på TS begäran.

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

Inlägget är låst för nya kommentarer