Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikett: måste-skriva-av-mig
Läst 1710 ggr
Fridaaaa
0

Vet ej hur jag ska göra....

Älskar verkligen min kanin Flizan MEN jag vill inte ha en kanin som är så sur på mig hela tiden :/ Inte roligt, vill ha en kanin som man kan plocka upp utan problem osv. Hon är bara 7 månader men har aldrig haft en kanin som har varit sur osv.

Ena hankaninen jag hade kissade på mig nästan varje dag men det var för att jag hade en hankanin till och det var bara när jag hade varit med den andra hankaninen som han gjorde det.

Hur ska jag göra?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Topknot
0

Det kanske bara är tonåren :)

Fridaaaa
0

Ja jo har med tänkt på det men det är ju inte direkt roligt, kan ju inte pyssla med henne så mycket som jag vill :/ Då borde hon väl vara likadan mot mamma och andra också? Men det är hon inte

malin--a
0

#2 Man får helt enkelt stå ut när det är så :) Det är inte direkt den roligaste tiden, men det är inte mycket man kan göra åt det!

♥

Fridaaaa
0

#3 Bara det att jag har levt med kaniner sedan jag föddes, och INGEN av alla kaniner jag har haft har gjort så här.. :/

malin--a
0

#4 Alla är olika :) Har bara märkt av tonåren på en av mina alla kaniner jag har haft.

♥

Fridaaaa
0

#5 okej :) Tiden får utvisa om det blir bättre eller inte :)

Topknot
0

Lycka till :)

Fridaaaa
0

tack :)

Valkyrie
0

Kastrering tror jag verkligen skulle kunna vara ett bra försök om man gör det tidigt nu och inte väntar för länge..

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!