Kaninbilder (dvärg)
Kaniner är mysiga djur. Själv har jag en liten plutt på ca fyra månader. :D Zelma är en jättemysig dvärgkanin. Tänkte att jag och alla andra här kunde få dela med sej av varandras kaniner/bilder. Skriv vad den heter och lite om den. Skriv också om man får kopiera bilderna.
Detta är min Dvärgkanin Zelma. Hon är ca fyra månader gammal. Hon älskar äppelkvistar och ruccolasallad. Hon är svart och börjar bli lite grå på sidan och har vita tassar med ett vitt tecken på huvudet. :)
Har tyvärr ingen bild eller film på denna data men kan berätta lite om min kanin.
Hon är 8v och är en jätte go kanin som är riktigt pussig och mysig, men hon är inte helt perfekt, hon sprattlar och kissar på mig ;) myys

okej hon verkar mysig. :) vad heter hon? zelma kissar också :/

Det här är Ina. Men kallar henne för Luna (betyder måne) c:
Måne på natten: ett ljus i mörkret ^^ Ja, hon lyser verkligen upp mina dystra dagar :]
Ina är 4 månader och älskar att mysa, sova och äta. Något som ligger henne väldigt varmt om hjärtat är bananer och förhoppningsvis jag med ;)
Jag har lagt upp två st filmer på youtube också. Här är min kanal :D

Ina verkar snäll och en kul kanin. Lika gammal som min kanin alltså. :)
#2 Hon heter Candy :)

båda dina kaniner vad supersöta! gillar långhåriga dom är så sööta. :)

Vad fina kaniner alla har =) vi har 3 olika trådar med bilder speciellt för lejon,dvärgvädur och hermelin där medlemar ´gärna får lägga in bilder och berätta så kolla gärna in den.
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!

precis som harry ligger brukar zelma ligga. :) han var så söt :D
#11 Tack så mycket…ja han är jättesöt…mammas plutt
Medarbetare på Chinese crested ifokus.

haha ahh:)
Bajs jag har en dvärgkanin hemma men inga kort på här men jag kan väl berätta om honom.
- Det är en hane.
- Han är brun med bruna ögon.
- Han brukar hoppa upp i soffan när man kollar på tv.
- Han är gosig av sig och söt.
- Och han är min Stampe

Åh sött gillar han att ligga i ditt knä!
är totalt dökär i din kanin 
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
#17, Hihi! :) Han är urfin.
#18, Aw, vad gulligt! Det är jag också 

så gulligt :) selma brukar faktiskt också gilla att ligga i mitt knä :)
#20, så mysigt! :)

Min lilla lejonhuvade dvv Svea som äslkar att klättra ur buren och sätter sig gärna på fågelns ställning :)

Min lilla nykomling Geisha. En lejonhuvad kanin som är urmysig och älskar sallad och att stå på bakbenen i soffan :)

Och min 1 år gamla lejonhuvade dvv Ludde :) Han älskar mat och att springa ute. Han kan sitta och mysa ibland men hatar att bli fasthållen. Han bits inte då utan sprattlar bara, men har är helt underbar :)

Workingdog, jag älskade dina kaniner! dom var bara sååå urgulliga! :D <33 Särskilt Svea hon var så söt med den fluffiga bruna pälsen! :)

#25 haha ja dom är helt underbara :D Ja Svea är en liten fluffboll :) Vi får hoppas på att hon har kvar den länge, då hon är 3 månader just nu :D

kmr dom inte ha kvar den ''fluffiga'' pälsen sen? :)

#27 vet faktiskt inte :p Dom kan ju fälla av. Det gjorde Ludde, han hade mera päls när han var liten, nu har han kort päls och en liten man och kjol :)

#28 okej för dom var väldigt gulliga när dom hade så mkt päls :)
#29 stampe är tydligen ett vanligt kaninnamn ;) gulligt att han gillade att slicka <3
En av mina dvärgvädurar hoppar med rätt god marginal, haha :)
//Anna Odenbrand

#31 ja jag ser det;)
#32 haha han är rätt knepig med de där med hoppningen :P
hur go sm helst !!
//Anna Odenbrand